قزوین ؛

کسب رتبه نخست غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان قزوین

استاندار قزوین گفت: آموزش و پرورش استان قزوین در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را کسب کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛فریدون همتی  اظهار داشت: آموزش و پرورش استان قزوین در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را کسب کرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چرا که این امر در ایجاد جامعه‌ای سالم و توانمند و همچنین پیشرفت و آبادانی کشور نقش به‌سزایی دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید اعتلای فرهنگی و ارتقاء بینش و تعمیق باورهای دینی در نسل جوان کشور  را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در زمینه تحقق این هدف اقدامات لازم را انجام دهند.

همتی عنوان کرد: دشمنان در جامعه کنونی با ترفندها و توطئه‌های متعدد درصدد رخنه در افکار و اعتقادات جوانان را دارند که مدیران و مسئولان با غنی‌سازی اوقات فراغت این توطئه‌ها و نقشه‌ها را برهم‌ بزنند.

وی ادامه داد: اشتغالزایی، ایجاد بستر مناسب برای شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله اقداماتی است که مدیران می‌توانند در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان انجام دهند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کسب ، رتبه ، غنی سازی ، فراغت ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.