برگزاری کارگاه کنترل سالیانه مربیان درجه یک کشور در خانه کشتی

کارگاه آزمون و کنترل سالیانه کلیه مربیان درجه یک ملی و بین المللی کشتی کشور در سال 94، روز جمعه 2 بهمن ماه در خانه کشتی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این کارگاه برای مربیانی که در کارگاه سال 93 شرکت نموده اند، به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
همچنین مربیان درجه یک غایب در کنترل سال 93 تنزل درجه یافته و موظفند در کارگاه کنترل مربیان درجه 2 منطقه مربوطه شرکت نمایند.
 
عسگری محمدیان، محمد طلایی، غلامرضا محمدی، امیر توکلیان، رضا لایق و اکبر دودانگه در کشتی آزاد و رضا سیم خواه، علیرضا لرستانی و علی اشکانی در کشتی فرنگی بعنوان مدرس در این کارگاه حضور دارند.
 
موضوع های آزمون:
الف) آزمون های عملی: 1- آزمون های آمادگی جسمانی 2- ارزش یابی BMIـ  3- یک دقیقه دراز و نشست 4- یک دقیقه شنای سوئدی 5- دوی 9×4 متر 6- اجرای اختیاری و نمایش درست چهار حرکت نرمشی در سرپا و خاک.  
2- کشتی عملی شامل تجزیه و تحلیل یا آنالیز فنون و سبک شناسی بزرگان شاخص کشتی آزاد یا فرنگی ایران. ارایه نوآوری در زمینه آموزش جدید تکنیک های کشتی در رشته مربوط در سرپا یا خاک (اختیاری و با شرط وجود).
 
ب) آزمون های نظری: برنامه ریزی و طراحی تمرین جامع شاگردان در زمان بندی های مشخص (مانیتورینگ تمرین در دوره ها یا سیکل های مختلف کوچک یا بزرگ).
 
شرایط شرکت:
1- مربیان دارای دفترچه مربی گری درجه 1 کنترل شده در سال 1393 و همچنین مربیان دارای دفترچه بین المللی؛
2- مربیان بالای 60 سال و بازنشسته مجاز به شرکت در کارگاه های کنترل نیستند. مسوولان محترم هیات های کشتی استان ها از معرفی مربیان بازنشسته خودداری فرمایند؛
3- دارا بودن شرایط جسمانی و روانی سالم با ارایه گواهی تایید سلامت قلب و عروق از پزشکان معتبر و مورد تایید هیات پزشکی ورزشی شهر یا استان مربوط؛
4- مربیان دارای شرایط که در زمان آزمون به هر دلیلی از انجام آزمون عملی معذوراند، گواهی پزشک معتبر و مورد تایید هیات پزشکی ورزشی شهر یا استان مربوط را ارایه و معذوریت فعالیت عملی خود را به شکل رسمی به مسوولان برگزاری اعلام فرمایند. این گروه موظفند در آزمون های درس های نظری مربوط شرکت فرمایند؛
5- شرکت کلیه مربیان فعال و دارای شرایط استان ها در کارگاه های کنترل سالیانه الزامی است. مربیان دارای شرایطی که بدون عذر موجه در کارگاه مربوط شرکت نکنند، برابر مقررات فدراسیون با آن ها رفتار خواهد شد.
 
مدارک مورد نیاز:
1- معرفی نامه رسمی هیات مربوط؛
2- اصل و روگرفت (کپی) دفترچه مربی گری؛
3- اصل و روگرفت کارت ملی؛
4- 2 قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده؛
5- کفش و لباس ورزشی مناسب فعالیت های میدانی و کشتی عملی.
 
یادآوری:
برای پیش گیری از هرگونه عذری ناموجه، مسوولان محترم هیات های کشتی استان ها موظفند به شکل مقتضی در شهرها و باشگاه های استان مربوط، این فراخوان را به موقع به آگاهی کلیه مربیان دارای شرایط استان خود برسانند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار