عباسعلی: مطمئنم بهترین نتیجه را می گیرم

ملی پوش کاراته گفت: سعی می کنم بهترین نتیجه را کسب کنم و به طور حتم در کنار بهترین نتیجه نیز بهترین مدال خواهد بود .

عباسعلی: مطمئنم بهترین نتیجه را می گیرمحمیده عباسعلی بانوی ملی پوش کاراته کشورمان ؛ در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب گفت : کسب مدال برایم مهم است ولی مهمتر کسب تجربه است و مطمئنم بهترین نتیجه را کسب می کنم .  

وی ادامه داد : لیست تمام کسانی که حریفم هستند را دارم و شناخت نسبی از حریفانم دارم و در این رقابت ها نیز تمام تلاشم را انجام می دهم آن نتیجه ای می خواهم را کسب کنم و انشااله به هدفی که دارم برسم . 

عباسعلی در خصوص حضور در این رقابت ها تصریح داشت : حضور در مسابقات کاراته وان فرانسه برایم بااهمیت بود و در اولویت برنامه های شخصی ام بود و برای حضور در این رقابت ها به دنبال حامی مالی بودم تا اینکه فدراسیون چندین کاراته کا را برای حضور در این رقابت ها انتخاب کرد که من نیز در این بین بودم . 

بانوی طلایی کاراته کشور افزود : به همراه سمانه خوشقدم و طراوت خاکسار کارهای مربوط به ویزا را انجام دادیم و تا اینکه فدراسیون جلسه کمیته فنی برگزار کرد و تصمیم گرفته شد که نمایندگانی از کاراته کشور نیز به این رقابت ها اعزام شوند . 

وی در خصوص شرایط خود اینگونه بیان داشت : تمریناتم را خیلی وقت است شروع کرده ام پس از رقابت های آسیایی و غرب آسیا تقریبآ یک ماه به خود استراحت دادم و بلافاصله تمریناتم را شروع کردم و از همان زمان به فکر حضور در رقابت های لیگ جهانی بودم . 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار