برخی افراد برای مقاصد سیاسی و شهرت به ورزش نزدیک شده اند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه برخی برای مقاصد سیاسی و شهرت به ورزش نزدیک شده اند و پست های مدیریتی را اشغال کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه امروزه برخی شهرت و مقاصد سیاسی را با ورزش ترکیب کرده اند، اظهار داشت: در حالی که ورزشکاران با تلاش و کوشش خود به ورزش پای می‌گذارند با انواع تخریی ها مواجه هستند.

وی با بیان اینکه از صد سال گذشته تنها در 2 تا 3 رشته ورزشی توانستیم مدال آور باشیم، افزود: در سال 53 برای بازی های آسیایی که در تهران برگزار شد کشور چین با تیم 40 نفره ای وارد تهران شد اما به دلیل نداشتن لباس گرم ورزشی ایران لباس در اختیار آن‌ها قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امروزه کشور چین پس از 40 سال حرف اول المپیک را در جهان می زند و مدال آفرین است.

جدیدی با بیان اینکه برای ورزش همگانی نیازمند مشارکت هستیم، تاکید کرد: باید ورزش همگانی را تا یک حدی افزایش دهیم.

وی با اشاره اینکه ورزش جزء فرهنگ و اعتقاد کشور ما است،گفت: براساس  بند 3 اصل قانون، دولت موظف به تامین آموزش رایگان است.

جدیدی گفت: امروزه برخی برای مقاصد سیاسی و شهرت به ورزش نزدیک شده اند و پست های مدیریتی را اشغال کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آمار بالای دوپینگ و صدور کارت های جعلی سربازی برای برخی از قهرمانان ورزشی، تاکید کرد: آیا پهلوانی و قهرمانی در ریل گذاری سیاست جا مانده است؟ برخی افراد برای کسب شهرت و مقاصد سیاسی به ورزش نزدیک شده اند و این در حالیست که ورزشکارانی که با تلاش خود در این عرصه پا گذاشته اند برای ورود به وزارت ورزش با ممانعت روبرو شده اند.

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: شما به ورزش مملکت چه نمره ای می دهید؟

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار