چنین رفتارهای ناشایستی از ملی‌پوشان بعید است

اکبری:امیدوارم لیگ به قمه‌کشی نرسد!

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران ضمن انتقاد از اتفاقات رخ داده در دیدار تیمش با بانک سرمایه گفت: امیدوارم لیگ به قمه‌کشی کشیده نشود!

پیمان اکبری در گفتگو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از شکست تیم پیکان در دیدار با بانک سرمایه و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: متاسفانه این دیدار به نحو بدی وارد حاشیه و رفتارهای ناشاسیت شد. من همیشه چه در صورت برد و چه در صورت شکست به تیم حریفم تبریک می‌گویم اما این برد برای تیم حریف اصلا جای تبریک نداشت.

وی با بیان این که برخی‌ها می‌خواستند در این دیدار به هر قیمتی برنده شوند،‌خاطرنشان کرد: من انتظار بیشتری از برخی‌ها داشتند. بازیکنانی که در جامعه الگوی اخلاق هستند با چنین رفتارهایی وجهه خود را به خطر می‌اندازند و قطعا باید در انتظار عواقب کارهای خود باشند.

پیمان اکبری درباره بحث فنی این دیدار گفت: من مهره‌های اصلی خود مانند غفور و نیکولوف را در اختیار نداشتم و به همین دلیل از فرصت ایجاد شده استفاده کردم و بازکنان جوان تیمم را محک زدم و از این بابت خوشحالم. 

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره نحوه قضاوت داوران این دیدار گفت:‌ صحبتی درباره داوری‌ ندارم.قطعا مسائلی که در این دیدار رخ داد، دور از چشم ناظران با تجربه این مسابقه نخواهند ماند و خودشان بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ می‌کنند. من شاهد هر صحنه‌ای که بودم به درخشنده و حاتمی عنوان کردم.

وی درباره درگیری‌های بوجود آمده بین ورمیلیو پاسور ایتالیایی تیم پیکان و مهدی مهدوی کاپیتان بانک سرمایه، گفت: همه دوربین‌ها شاهد رفتار زشت مهدوی بودند. او بازیکن ما را ناکار کرد و ورمیلیو تصمیم دارد این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کند.

اکبری در پایان ضمن ابراز تاسف از اتفاقاتی که اخیرا گریبان والیبال ایران را گرفته است،‌گفت: امیدوارم با این روند لیگ ایران به قمه‌کشی نکشد! این شرایط به هیچ وجه زیبنده ورزشی مثل والیبال نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار