سردار گرجی‌زاده در همایش دفاع، امنیت و اقتدار ملی؛

سپاه در ماموریت‌های حفاظتی خود هیچ شکستی نداشته است

فرمانده حفاظت سپاه گفت: سپاه در ماموریت‌های حفاظتی خود هیچ شکستی نداشته است.

ایران یکی از کشورهای تاپ در حوزه هوانوردی است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه در اولین همایش سپاه، امنیت و اقتدار ملی در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این همایش از حدود دو سال قبل و با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) برنامه‌ریزی شد. همه سیستم‌هایی که در ایران به هر نحوی مربوط به امنیت می‌شوند، در این مراسم حضور دارند.

وی تصریح کرد: این همایش با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و و وزارت اطلاعات برگزار می‌شود، همه ارگان‌های نامبرده شده در حفظ امنیت شخصیت‌ها و امنیت داخل کشور به سپاه پاسداران کمک می‌کنند.

سردار گرجی زاده  در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه در ماموریت‌های حفاظتی خود هیچ شکستی نداشته است، اظهار داشت: ما در گذشته ده ها مورد تلاش برای هواپیماربایی و 13 مورد درگیری در فرودگاه‌ها و هواپیماها داشتیم که دشمن در هیچ کدام از آنها موفق نبوده است.

وی با بیان اینکه نزدیک شدن به شخصیت‌ها در نمازجمعه و ترور آنها شگرد امریکاست، گفت: این کارها موفقیت محسوب نمی‌شود چون مسئولین ما مردمی بوده و در کنار مردم هستند.

فرمانده حفاظت سپاه با اشاره به درخواست برخی کشورها برای همکاری با ایران افزود: به کشورهای دوستی که از ما درخواست داشتند، کمک کردیم که یک نمونه آن سوریه است و ما با اعزام برخی دوستان، اطلاعات و تجربیات خود را منتقل کردیم.

سردار گرجی زاده، آسمان ایران را یکی از امن ترین آسمانها دانست و افزود: از نظر ایکائو، ایران یکی از کشورهای تاپ در حوزه هوانوردی است و آنها 3 بار از مراکز ما بازدید کرده و نمرات بالایی هم داده‌اند.

وی درخصوص روش های نوین در اجرای ماموریت های امنیتی و حفاظتی گفت: روش‌های امنیتی ما باید از حالت سخت‌افزاری و علنی به سمت نرم افزاری و استفاده از ابزار جدید بورد تا ما بتوانیم افراد را بدون جلب توجه کنترل کنیم.

فرمانده حفاظت سپاه با اشاره به یکی از ماموریت های گذشته اظهار داشت: یکی از تروریستها سلاحی را با مهارت زیاد در کفش جاساز کرده بود که مامورین ما آن را کشف کردند و این مهارت ماموران ما برای آنها بسیار جالب بود.

سردار گرجی‌زاده با بیان اینکه امروز ایران به لحاظ امنیت در تراز بسیار بالایی قرار داد، گفت: آمریکا باید از حسادت بمیرد که علی‌رغم همه تلاش‌هایش نتوانسته ضریب امنیت ما را پایین بیاورد.

وی درخصوص کمک های مردمی نیز اظهار داشت: در یکی از پروازها، یکی از مسافرین خارجی ها استرس زیادی داشت و مهماندار پرواز هم که طبیعتا وظیفه امنیتی ندارد روی او زوم کرده و با کمک او بود که اقدام تروریستی آنها خنثی شد.

سردار گرجی‌زاده هدف از همایش امروز را بررسی راهکارهای مقابله با بیوتروریسم عنوان کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سیستم ، امنیتی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۴
سپاه عشق است عشق. من خصوصا عاشق پهبادها و موشکهای نقطه زن هستم که سپاه میسازه.بخصوص اون پهبادای خوشگل.ایول سپاه ایوووووول...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۴
سپاه عشق است عشق. من خصوصا عاشق پهبادها و موشکهای نقطه زن هستم که سپاه میسازه.بخصوص اون پهبادای خوشگل.ایول سپاه ایوووووول...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۴
دمت گرم سپاه
آخرین اخبار