ساری؛

آغاز عملیات اجرایی پل روگذر میدان هزار سنگر آمل

عملیات اجرایی پل روگذر میدان هزار سنگر آمل آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس شورای اسلامی شهر آمل از تحویل زمین محل احداث پل روگذر میدان هزارسنگر به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جهت شروع عملیات اجرایی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل خبر داد.

اسدالله تورنگ گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت اجرای پل روگذر میدان هزارسنگر آمل موافقت خود را اعلام داشته و آماده هرگونه حمایت و همکاری می باشند و شرکت مذکور نیز باید سعی نماید مدت زمان اجرای آن را به حداقل ممکن برساند.

وی با بیان اینکه بودجه این پل ملی است و کل هزینه از محل اعتبارات دولتی تامین می شود افزود: با احداث این پل ترافیک میدان هزارسنگر کاهش خواهد یافت و امیدوارم پل روگذری که احداث می شود در خور شان شهر و مردم شریف آمل باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: با توجه به وجود المان نماد هزار سنگر در مرکز میدان ، در اجرای پل نماد میدان حفظ خواهد شد و در طراحی نمای پل نیز سعی خواهد شد به صورت زیبا و مدون اجرا شود تا خود پل به عنوان یک نماد در شهر آمل مطرح شود.

تورنگ با بیان اینکه برای زیبایی و ظرافت کار و نیز کم کردن تعداد دهانه ، دال پل بصورت پیش تنیده اجرا می شود گفت : تعداد دهانه های پل که توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور طراحی شده است در قسمت وسط میدان از چهار دهانه به سه دهانه کاهش داده می شود.

وی یادآور شد: با توجه به عبور و مرور تاثیرگذار در امور شهری در این مکان تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا در موقع اجرا مشکل ترافیکی پیش نیاید.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، آغاز ، عملیات ، روگذر ، سنگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.