داوود اوغلو: سوریه نباید بخشی از روسیه شود

نخست‌ویزر ترکیه ادعا کرد: اجازه نخواهیم داد سوریه به بخشی از امپراتوری روسیه تبدیل شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: "احمد داوود اوغلو،" نخست‌وزیر ترکیه در سخنرانی خود در حضور اعضای فراکسیون حزب عدالت و توسعه در پارلمان این کشور گفت: جوانان سوپاپ اطمینان آینده کشور و صاحب اندیشه و امید هستند. حزب عدالت و توسعه پویایی خود را از جوانان می گیرد و جوان گرایی سر موفقیت حزب ماست. 

داوود اوغلو افزود: توانستیم کسری بودجه کشور را کاهش دهیم و به لطف تلاش های شما کسری بودجه را از بین خواهیم برد. اجازه هیچ بحرانی در ترکیه را نداده ایم و نخواهیم داد. تا زمانی که حزب عدالت و توسعه اداره اوضاع کشور را در دست داشته باشد، ترکیه به خواست خدا دچار بحران نخواهد شد. ترکیه امروز در اوج قرار دارد و پس از انتخابات اخیر به ثبات بیشتری رسید. 

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد ترکیه در سه ماهه سوم امسال رونق و رشد ملموسی داشت. 

نخست وزیر ترکیه گفت: در دیدار با "خالد مشعل،" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کردیم ما همچنان در کنار برادران فلسطینی مان باقی خواهیم ماند. بعضی از احزاب مخالف اخلاق مسئولانه سیاسی ندارند و بعضی از آنها هم با کشورهای دشمن برای مخدوش کردن وجهه ترکیه همکاری می کنند. ما بر تعهدات خود تاکید داریم، اما احزاب مخالف به دعوت ما برای گفتگو پاسخ مثبت ندادند.

وی گفت: اجازه نخواهیم داد سوریه به بخشی از امپراتوری روسیه تبدیل شود. 

داوود اوغلو تأکید کرد: حمایت آموزشی و تسلیحاتی ترکیه در عراق تا زمان آزادسازی شهر موصل ادامه خواهد داشت. 



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۲ دی ۱۳۹۴
اتفاقا"باید بشود.
آخرین اخبار