کرمانشاه؛

برگزاری دوره تربیت مربی مهدکودک

دوره تربیت مربی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک، در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دوره تربیت مربی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک، در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

مدیر آموزش‌های آزاد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه ضمن اظهار داشت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی در مهدهای کودک، با مهارت‌های زندگی و مفاهیم دینی و اجتماعی آشنا خواهند شد.

شیرین جاسمی اذعان داشت: آشنایی با روش‌های ارتباط و آموزش خانواده، اختلالات رفتاری و عاطفی، مباحث علوم و ریاضی، شیوه‌های قصه‌گویی و بازی و اسباب‌بازی و کاردستی و هنر از دیگر سر فصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

جاسمی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده دوران پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان،خاطرنشان کرد: در این دوران مهم یادگیری کودکان عمیق‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود و توانایی‌های آنان در جنبه‌های مختلف رشد، شکوفا می‌شود و پایه‌های اصلی شخصیت کودکان شکل می‌گیرد.

وی افزود: در اجرای این دوره آموزشی تلاش می‌شود، در راستای کمک به ایجاد محیطی غنی و پر بار، رشد و پرورش کودکان در این سال‌ها تضمین شود و بدون شک وجود مربیان آموزش دیده، ضمن کمک به فرایند مهارت‌آموزی کودکان، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.