یاسوج ؛

تشکیل هیات اجرایی انتخابات در شهرستان ها کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد از تشکیل هیات های اجرایی در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج فتاح محمدی ر افزود: نام نویسی از داوطلبان این دوره از خبرگان رهبری از روز گذشته آغاز و تا دوم دیماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبان و یا نمایندگان آنها می توانند برای نام نویسی به فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور مراجعه و نسبت به اعلام حضور و نامزد بودن خود اقدام کنند.

وی از جمله مدارک لازم برای نام نویسی از نامزدهای پنجمین دوره خبرگان رهبری را شامل ارائه اصل شناسنامه ، چهار نسخه تصویر تمامی صفحات شناسنامه ، 12 قطعه عکس 4*6 بهمراه تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی ذکر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه اجتهاد این افراد و داوطلبان نیز باید از پیش محرز شده باشد، گفت: بر اساس قانون کسانی که داوطلب انتخابات مجلس خبرگان هستند ضرورتی برای اینکه ساکن یا متولد حوزه انتخابیه خود باشند، وجود ندارد.

محمدی همچنین از پیش بینی بیش از 850 شعبه اخذ رای در شهرستان ها و بخش های مختلف کهگیلویه وبویراحمد و تمهیدات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوهف پرشور و سالم در اسفند اسمال خبر داد.

نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از روز شنبه هفته آینده (28 آذر) آغاز خواهد شد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.