کوچک‌زاده طی تذکری؛

ما فحش دفاع از محرومان را از خوش رقصان می‌خوریم/ حرف ما جنگ پا برهنه‌ها با مفت‌خورهاست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در قبال توهین برخی نمایندگان در مجلس تذکر داد.

ما فحش دفاع از محرومان را از خوش رقصان می‌خوریم/ حرف ما جنگ پا برهنه‌ها با مفت‌خورهاستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر طی تذکری براساس ماده 79 در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 24 آذر ماه) خطاب به لاریجانی اظهار کرد: براساس ماده 79 اگر نسبت به نماینده‌ای اظهار نظرسوئی داده شود، آن نماینده تا 5 دقیقه بعد از آن اجازه نطق خواهد داشت.

کوچک زاده تصریح کرد: به یک دلیلی که اکنون قرائت می‌کنم و امیدوارم رسانه ها در انعکاس آن صداقت داشته باشند، و اینکه شما فرمودید حسینی صدر اصلاح آن را اعلام کرده به جزئیات نمی پردازم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر با اشاره به فرمایش امام راحل بیان داشت: اگر بنا باشد به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید و به جای آنکه این کشور را بررسی کرده و ببینید کجاها مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند و همچنین به جای اینکه بنشینید بر مسند و با فحاشی به یکدیگر از مسائل غفلت کنید، این چیزی است که قدرت های بزرگ می خواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم در آید.

وی ادامه داد:شما هم عمال آمریکا هستید و ملتفت نیستید که یک عامل دارید که مستقیما از سفارت امریکا دستور می گیرد و یک عامل دیگر هم برای او کار می کند اما خود آن شخص نمی‌فهمد که برای چه کسی کار می کند و اگر شما به مردم کار نداشته باشید و به مسائل مردم و مصالح آنان بی توجه بوده و تنها مشغول توجه به این موضوع باشید که من چطور، شما چطور و یا اینکه مردم با من هستند و یا با شما این همان است که آمریکا می خواهد و در نتیجه شما از عمال آمریکا هستید و در عذاب با آنهایی که از عمال آمریکا بودند مشترک هستید.

کوچک زاده خطاب به لاریجانی گفت: در زمان ریاست شما و در زمان اعتراض بنده به آن شیخ ساده لوح فتنه‌گر، شخصی که اکنون استاندار شده اعلام کرد نگذارید امثال کوچک زاده ها در مورد بزرگ زاده ها حرف بزنند.

وی ادامه داد: در آن زمان خواستم اخطار اصل 79 بدهم اما به دلیل فرمایش امام راحل چیزی نگفتم، روز دیگر شخصی در زمان ریاست شما از همین تریبون به بنده لقب شعبان بی‌مخ را داد که باز بنده چیزی نگفتم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر تصریح کرد: روز دیگر شخصی از همین تریبون مجلس نام فامیلی بنده را که با نام فامیل همسر وزیر بهداشت و وزیر کشاورزی در یک زمانی مشترک است به لجن کشید و این شخص همان بود که پدرش درمنزل خاندان ما روضه می‌خواند و باز بنده چیزی نگفتم.

وی تاکید کرد: چرا چیزی به مردم نمی گویم؟ برای آنکه شرم می کنم زمانی که مردم از لحاظ اقتصادی، معیشتی و براساس گزارش معاون اجتماعی وزیرکشور در مجلس به فحشا و فساد کشیده می ‌شوند چیزی بگویم به والله رویم نمی شود تا از خودم دفاع کنم.

کوچک زاده اذعان کرد: چند جلسه قبل درجهت دفاع ازمردم  و مخالفت با اقتصاد لیبرالی، و دفاع از محرومان حرفی زدم اگرچه به نظر بنده شما (لاریجانی) بی طرفی را رعایت نکردید که البته شاید اشتباه می کنم و متعاقب آن استعفایی دادم که هنوز پس نگرفته ام.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر با تاکید بر اینکه این استعفا دستمایه عده ای شده تا آنچه لیاقت خودشان است به بنده نسبت دهند، گفت: این آخرین حرف بنده براساس اصل 79 در مجلس بود و فکر نکنید جوابی ندارم اما نمی خواهم از این تریبون از خودم دفاع کنم.

وی اظهار کرد: ما فحش دفاع از محرومان، گرسنگان و بدبختگان را از کسانی که خوش رقصی افراد بر مسند قدرت را می‌کنند، می‌خوریم. آنها یک روز برای احمدی نژاد و روز دیگر برای روحانی خوش رقصی می‌کنند.

کوچک زاده در ادامه افزود: ما یک حرف را از اول داشتیم و تا اخر هم بر روی آن هستیم، جنگ ما جنگ پا برهنه ها، فقرا و مستضعفین با مرفهین، آقازاده ها و مفت خورهاست. حال هر چه می‌خواهید فحش دهید و رسانه هایتان هم بنویسند.

لاریجانی در پاسخ به اظهارات کوجک زاده گفت: مطلبی را حسینی صدر بیان داشته اما مرادشان شما نبودید و شاید در افکار اینطور درک شود و وی هم حق دارد پاسخ دهد.

انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار