زاهدان؛

ابعاد وجودی شخصیت پیامبر (ص) قابل درک نیست

امام جمعه شهرستان زاهدان به بیان فضایل شخصیت حضرت محمد (ص) پرداخت وگفت:ابعاد وجودی شخصیت آن حضرت هرگز قابل درک نیست که با وجود گذشت 14 قرن بشریت نتوانسته ژرفای وجود نبی اکرم(ص) را درک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛آیت الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، با تسلیت سالروز رحلت نبی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود:هر شخص به اندازه شعاع عقلش می تواند پی به شخصیت پیامبر اسلام (ص) ببرد .

وی به سالروز شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و ادامه داد : دلدادگی مردم شیعه و سنی استان به علی بن موسی الرضا (ع) به اندازه ای است که این روزها همگان به حضور در حرم شریفش نسبت به آن حضرت اظهار ارادت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان به سنت حسنه وقف اشاره کرد و از افرادی که دارای تمکن مالی هستند خواست نسبت به این سنت اسلامی که مورد تاکید بزرگان دین اسلام از جمله حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بوده اهتمام ورزند.

وی در ادامه به شهادت سه شهید اخیر پرسنل نیروی انتظامی در نیکشهر اشاره کرد و این اقدامات کور و تروریستی راتوسط عده ای جیره خوار و مزدور استکبار محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع و سریع با اشرار و تروریست ها شد.

خطیب نماز جمعه زاهدان از شهدا که در حین خدمت و دفاع از امنیت و آسایش مردم به شهادت رسیدند به عنوان جاویدانان همیشه زنده تاریخ یاد کرد و تصریح کرد:این شهدای بزرگوار قربانی امنیت ،برقراری حاکمیت قانون و نظم و آسایش اجتماع شده اند.

وی شهادت را یک توفیق و قدرت بزرگ در برابر جریان باطل دانست و افزود: استکبار جهانی در دوران جنگ تحمیلی با آن همه سلاح و حتی سلاح شیمیایی نتوانست هیچ غلطی در برابر روحیه شهادت طلبی ملت ایران انجام دهد چه برسد به اینکه عده ای شرور و ترورسیت جیره خوار بخواهند با این اقدامات و به شهادت رساندن فرزندان ملت به اهداف شو م شان برسند و امنیت منطقه را به خطر بندازند.

در پایان مراسم نماز جمعه زاهدان پیکر پاک و مطهر استوار دوم امین مرادی یکی از سه شهید اخیر نیروی انتظامی در نیکشهر از مصلی قدس زاهدان به سمت گلزار شهدا بر دستان مردم نمازگزار زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.