تقویم روزانه فوتبال؛

انتخاب مهدوی کیا به عنوان بهترین بازیکن آسیا و گل ثانیه ۲۰ در ال کلاسیکو

در تقویم روزانه فوتبال به اتفاقات فوتبالی ۱۹ آذر می پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تقویم روزانه فوتبالی امروز ، به مهمترین اتفاقات دنیای در تاریخ ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) اختصاص دارد.
۱۹ آذر ۸۱ ، مهدی مهدوی کیا به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد. مهدوی کیا سومین بازیکن ایرانی بود که این افتخار نصیبش میشد. 
۱۰ سال پیش در چنین روزی ، قرعه کشی رقابتهای جام جهانی ۲۰۰۶ برگزار شد و تیم ملی ایران با تیمهای مکزیک ، پرتغال و آنگولا همگروه شد.
۱۹ آذر ۹۲ تیم ملی در مسابقات غرب آسیا به مصاف عربستان رفت که این دیدار ، صفر صفر مساوی شد. سرمربیان دو تیم یعنی کی روش و رایکارد روی نیمکت دو تیم در این بازی نبودند.
۱۰ دسامبر ۱۹۹۷، تیم کوشیتسه اسلواکی با باخت مقابل فاینورد به اولین تیم لیگ قهرمانان تبدیل شد که هیچ امتیازی نگرفت. این تیم که اولین تیم در اسلواکی بود که به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بود، با تیمهای یوونتوس ، منچستر یونایتد و فاینورد هم گروه بود ،هر شش مسابقه خود را باخت. 
۱۰ دسامبر ۲۰۱۱، بارسلونا سه بر یک ریال را در الکلاسیکو شکست داد. بنزما اولین گل بازی را در ثانیه ۲۰ ، زد اما در ادامه بارسا سه بار توسط سانچز، ژاوی و فابرگاس به گل رسید و سه بر یک در سانتیاگو برنابیو پیروز شد. 
۱۰ دسامبر ۱۹۸۷ ، گونزالو ایگواین متولد شد. وی در سال ۲۰۰۴ به عضویت ریورپلاته درامد و فوتبال حرفه ای خود را آغاز کرد.وی در سال ۲۰۰۶ به بوکاجونیورز پیوست اما ریال مادرید پیش از شروع فصل او را از بوکا با مبلغ ۱۳ ملیون یورو خرید. وی تا سال ۲۰۱۳ در ریال بود و در ۱۹۰ مسابقه ۱۰۷ گل زد. ایگواین سپس به ناپولی رفت اکنون در این تیم توپ میزند.
ایگواین در جام جهانی ۲۰۱۰ با هت تریک برابر کره جنوبی به سومین بازیکن تاریخ آرژانیتن تبدیل شد که در جام جهانی هت تریک میکند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار