جلسه دادگاه پزشک متخلف خمینی شهر در حال برگزاری است

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: جلسه رسیدگی به اتفاق ناگوار بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر در دادگاه نظام پزشکی با حضور اعضای ناظر وزارت بهداشت و درمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حجتی از جلسه دادگاه بررسی پرونده پزشک متخلف بیمارستان اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حاجی باقری، مسئول کانون و دادستان نظام پزشکی خمینی شهر هستند در تماسی که شب گذشته با ایشان داشتیم به ما خبر دادند که از وزارت بهداشت برای بازرسی به خمینی شهر آمده‌اند و امروز جلسه رسیدگی این تخلف در دادگاه نظام پزشکی با حضور اعضای ناظر وزارت بهداشت و درمان  در حال برگزاری است.

وی موضع سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان نسبت به این پدیده غیراخلاقی را بسیار جدی و محکم دانست و خاطرنشان کرد: موضوعی که برای این پسر 4 ساله در بیمارستان اشرفی اصفهانی پیش آمد بسیار ناراحت کننده و اشتباه بوده است و باید این مسئله به طور جدی پیگیری و حل شود.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: از طرفی هم آبروی شهر در میان است که به همین خاطر تمامی عوامل پیگیر موضوع هستند تا به سرانجام برسد و در گزارشات بعدی جزئیات بیشتری از جلسه امروز دادگاه را به اطلاع عموم خواهیم رساند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

 



برچسب ها: بخیه ، فک ، دادگاه ، تخلف پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
لعنت به همچین پزشک نمای جانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
سوگند بقراط و مدرک پزشکی، دو جزء لاینفک و لازم و ملزوم هستند
نبود هرکدوم، عملاً وجود دیگری رو زیر سئوال می بره.
پس کسی که سوگند بقراط رو زیر پا گذاشته، عملاً مدرک پزشکی خودش رو زیر پا گذاشته
بنابراین به نظر من، باید پروانه پزشکی و طبابت این پزشک نما، توسط مراجع ذیصلاح ابطال بشه و ایشون نباید از این پس، عنوان پزشک رو یدک بکشه
آخرین اخبار