پذیرایی از زائران در مرز چذابه با 30 تن آب و مواد خوراکی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از ارسال 30 تن آب نوشیدنی، مواد خوراکی و ظروف یک‌بار مصرف به مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام این محموله‌ها بیان داشت: به‌منظور رفاه حال عاشقان حسینی و پذیرایی از زائران پیاده در مسیر برگشت با کمک خیران گرامی 30 تن آب، مواد خوراکی و ظروف یک‌بار مصرف به مرز چذابه ارسال شد.

وی بیان کرد: از این مواد در راه بازگشت زائران از مرز چذابه پذیرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه تصریح کرد: با کمک خیران و همکاران ادارات تابعه، آب معدنی، مواد خوراکی و ظروف یک‌بار مصرف از شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و مهدی‌شهر تهیه و به سمت مرز ارسال شد.

واحدی افزود: کمک به زائرانی که با پای پیاده و برای اقامه شعائر الهی این حرکت بزرگ را انجام می‌دهند، جایگاه عظیمی دارد که امیدواریم توانسته باشیم بخش کوچکی از نیازها را بر‌طرف کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این حرکت بزرگ و باشکوه با عنایت‌های الهی هر ساله با شکوه و عظمت بیشتری انجام می‌شود که یک معجزه الهی است.

واحدی به استقبال خوب مردم ایران اسلامی از حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی ارادت و عنایت ویژه‌ای به امام حسین(ع) دارند و در تمامی مناسبت‌ها و برنامه‌های منتسب به اباعبدالله الحسین(ع) حضور گسترده دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین به برنامه‌ریزی انجام شده در بقاع متبرکه شاخص استان برای برگزاری مراسم اربعین اشاره کرد و افزود: در این بقاع متبرکه نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در این روز پیش‌بینی کرده‌ایم و آمادگی میزبانی از همه هم‌استانی‌ها و عاشقان خاندان اهل‌بیت(ع) در این ایام هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم تا هم حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین به کربلا و هم مراسم‌ ویژه این روز در سطح کشور در شهرها با شکوه و حضور حداکثری انجام شود.


منبع:فارس
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار