هاشمی: شناختی از شهرداری تبریز نداریم

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد با اشاره به دیدار هفته دوم تیمش گفت: هیچ شناختی از شهرداری تبریز نداریم.

مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره دیدار این هفته تیم دانشگاه آزاد مقابل شهرداری تبریز، گفت: در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باید این هفته به مصاف تیم شهرداری تبریز برویم. در این دیدار میزبان هستیم و قطعا چشم به هر سه امتیاز این مسابقه دوخته‌ایم. 

هاشمی ادامه داد: متاسفانه تیم شهرداری تبریز یکی از تیم‌های تازه وارد لیگ برتر است که به همین دلیل ما هیچ شناختی از این تیم نداریم. همین عدم شناخت شاید کار ما را کمی سخت کند. با این حال ما به خوبی می‌دانیم که باید از بازی‌های خانگی خود امتیاز بگیریم تا پایان فصل به مشکل برنخوریم.

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی درباره دیدار هفته قبل تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان‌، گفت: متاسفانه تیم ما در اغاز فصل باید به مصاف تیمی می‌رفت که بسیار با تجربه است و لقب پرافتخارترین تیم لیگ را یدک می‌کشد. با این حال ما پیش از این دیدار به پیروزی فکر می‌کردیم اما شرایط بازی به گونه‌ای دیگر رقم خورد. 

وی به مصدومیت یکی از بازیکنانش در دیدار با ذوب اهن اشاره کرد و افزود: کیانی در این دیدار از ناحیه مچ پا دچار گرفتگی شد و این موضوع وضعیت روحی بازیکنان من را تحت تاثیر قرار داد. با اینم حال خوشحالم که آسیب‌دیدگی بازیکنم جدی نیست و به دیدار با شهرداری تبریز می‌رسد. 

هاشمی در پایان اضافه کرد: لیگ امسال شرایط خاصی دارد و نحوه برنامه ریزی آن نسبت به قبل متفاوت است. امیدوارم این تغییر رویه به بهتر شدن لیگ والیبال بانوان کمک کند. تیم ما مدافع عنوان قهرمانی است و تلاشمان از ابتدا بر این مبنا خواهد بود که قهرمانی خود را تکرار کنیم. هرچند برای مقابله با دیگر مدعیان کار ساده‌ای نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار