بصیرت مسیر نفوذ و تحقق توطئه‌های دشمن را مسدود می کند

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه همت کنند تا مسیر نفوذ و تحقق ترفند و توطئه‌های دشمن مسدود شود.

بصیرت مسیر نفوذ و تحقق توطئه‌های دشمن را مسدود می کند به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه ، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائيه در همایش هفته بسیج و گرامیداشت بسیج حقوقدان که در استان کردستان برگزارشد، اظهار کرد: کردستان نماد وحدت اسلامی است که این وضعیت خیلی ارزشمند است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی در جامعه، بیان کرد: وحدت اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنانی که نه شیعه و نه سنی را قبول ندارند، الزامی است و برای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان باید با تمام قوا در برابر آنها ایستادگی کنیم.

معاون فرهنگی قوه‌قضائیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج را برخورداری از بصیرت دانست و افزود: مردم‌شناسی، جایگاه‌شناسی‌، شناخت دشمن و شناسایی توطئه‌ها از دیگر ویژگی‌های بسیج است وبسیجیان باید بر اساس شرایط، مواضع صحیح و باطل را از هم تشخیص داده و در این راستا اقدامات اساسی انجام دهند.

 حجت السلام والمسلمين صادقی افزود: پیامبر اکرم(ص) همواره بر جهاد مسلمان تاکید داشتند و به همین دلیل جهاد برای مسلمانان پایان‌ناپذیر است.

معاون فرهنگی قوه‌قضائیه با بیان اینکه ایمان برای دستیابی به موفقیت در همه عرصه‌ها ضروری است، گفت: امروز دشمنان با تمام قوا به دنبال اجرای اهداف خود و تلاش در زمینه نابودی ایران هستند که باید با اتکا به ایمان و ارتقای سطح بصیرت اقدامات مقابله‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز با تمام قوا در تمامی زمینه‌ها از جمله اقتصادی، علمی و فرهنگی و سیاسی با ما در جنگ هستند و هر زمانی به ترفندی متوسل می‌شوند ونبود بصیرت در جامعه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. در اين راستا همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه همت کنند تا مسیر نفوذ و تحقق ترفند و توطئه‌های دشمن مسدود شود.

معاون فرهنگی قوه‌قضائیه با اشاره به رسالت بسیجیان در راستای راه‌گشایی در زمینه‌های مختلف در کشور، گفت: فرهنگ بسیجی به معنی راه‌گشا کردن توسعه و رشد همه جانبه کشور است.

حجت السلام والمسلمين صادقی با اشاره به فراهم بودن فضای تعاملی در بحث هسته‌ای در کشورمان با دیگر کشورها اضافه کرد: این تعامل هسته‌ای نمی‌تواند زمینه‌ساز تعامل در ابعاد مختلف با کشورمان باشد.

وی با تاکید بر به کار بردن تمام نیرو و قوا برای پیشرفت جامعه گفت: توسعه فرهنگ بسیجی بسترساز سایر توسعه‌ها است و باید به این مسئله توجه جدی داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار