همسر جاسوس صهیونیست، به دنبال اعاده حیثیت

همسر "جاناتان پولارد" به دلیل محکومیت اثبات نشده و گذراندن سالها در زندان، از مقامات صهیونیست شکایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل؛ "آن پولارد،" همسر سابق "جاناتان پولارد،" جاسوس صهیونیست زندانی شده در آمریکا، برای حضور در مراسم آزادی وی به واشینگتن سفر کرده است. وی 30 سال پیش در همین شهر به دست نیروهای امنیتی آمریکا دستگیر و به زندان فرستاده شده بود. "آن پولارد" نیز مانند همسرش به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی متهم شده بود؛ اما وی فقط 3.5 سال را در زندان سپردی کرد و پس از آزادی به اراضی اشغالی بازگشت.

با گذشت 30 سال، "آن پولارد" به واشینگتن بازگشته است تا همسر سابقش را هنگام آزاد شدن ببیند. وی قصد دارد از مقامات صهیونیست که موجب محکومیت بی‌مورد وی شده بودند شکایت کند. "آن پولارد" در این باره گفت: متهم شدن من به جاسوسی موجب شد 3.5 سال را بی دلیل در زندان بگذرانم و پس از آن هرگز زندگی عادی نداشتم. وجهه اجتماعی من به کلی تخریب شد و حتی عده‌ای من را دیوانه و مجنون می‌دانستند. "آن پولارد" تقاضا کرده است وی را به عنوان مامور رسمی رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسند.

"جاناتان پولارد" پس از محکوم شدن به جاسوسی درخواست طلاق برای "آن" ارسال کرد و توضیح داد قصد ندارد مانع از زندگی عادی وی شود. پولارد روز جمعه، حدود 30 سال بعد از بازداشت در 21 نوامبر 1985 (30 آبان 1364) از زندانی در بوتنر در کارولینای شمالی به قید وثیقه آزاد خواهد شد. 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار