آنانیموس به جنگ آنلاین داعش می رود

گروه آنانیموس راهنمایی جهت یافتن و هک شبکه های آنلاین داعش رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه آنانیموس راهنمایی جهت ردیابی اینترنتی افراط گریان داعشی رونمایی کرد که ادعا می کند تاکنون از این طریق هزاران داعشی شناسایی شده اند.

این گروه بعد از حملات پاریس  کار خود را علیه داعش آغاز کردند.

آنانیموس به جنگ داعش آنلاین می رود!

بیشتر کار آنانیموس یافتن حساب های کاربری داعش در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی و نهایتا مسدود کردن آن هاست، ولی از آن جایی که ساختن یک حساب کاربری دیگر کار ساده ای است کار این گروه مستدام و پیوسته است. آنانیموس ادعا می کند که عملیات آن ها به طور چشمگیری از پخش شدن اطلاعات و تبلیغات داعشی در فضای مجازی جلوگیری می کند. به ادعای این گروه تاکنون هزاران حساب کاربری داعشی مسدود و تخریب شده اند.

این راهنما که در حال حاضر به دو زبان انگلیسی و فرانسه موجود است، عبارت است از چگونگی یافتن و مسدود کردن حساب های کاربری مربوط به داعش و نیز اطلاعات بیشتری در مورد امنیت آنلاین کاربران را شامل می شود. در مقابل گروهک تروریستی داعش اعلام کرده است که به افراد وابسته به گروه آنانیموس حمله خواهد کرد.

آنانیموس به جنگ داعش آنلاین می رود!

این راهنما حاکی از آن است که چگونه حساب های کاربری داعش را به راه های مختلف مسدود می توان کرد. برای مثال، گزارش تخلف (ریپورت) حساب های کاربری توئیتر داعش از راه هایی است که افراد می توانند از این طریق بدون زیر پا گذاشتن هیچ یک از قوانین شبکه های اجتماعی در این کار مهم شرکت کنند. در ادامه این راهنما توصیه هایی نیز در مورد چگونگی یافتن و هک کردن اکانت های داعش وجود دارد.

آنانیموس به جنگ داعش آنلاین می رود!

راهنمای کامل توسط گروه آنانموس بر روی سایت مشهور Pastebin قرار داده شده است، این سایت به کاربران این امکان را می دهد که فایل های خود را بدون شناسایی ارسال کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایندیپندنت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۸ دی ۱۳۹۴
آ ماشالله