سرلشکرصفوی در بازدید ازمنطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد امنیت پایدار در منطقه است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تامین کننده امنیت در خلیج فارس و دریای عمان هستند.

جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد امنیت پایدار در منطقه است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در گردهمایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر با ابراز خرسندی از حضور در بین نیروهای منطقه دوم دریایی سپاه و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به رزمندگان ، توان دفاعی نیروهای مسلح در استان بوشهر برای حراست از مرزهای آبی جمهوری اسلامی را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح در استان بوشهر از توان دفاعی و امنیتی بسیار مناسب برای پاسداری از ‌مرزهای آبی و همچنین ارزش‌های انقلاب اسلامی برخوردارند.‌
 
وی به اهمیت منطقه جنوب غرب آسیا به دلیل وجود منابع عظیم انرژی در این مناطق اشاره کرد و افزود: برنامه بلندمدت کشورهای غربی به خصوص آمریکا برای این منطقه مهم و استراتژیک، به دست آوردن این منابع ارزشمند و سلطه بر این منطقه مهم است.
 
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به راه انداختن گروه‌های تروریستی برای ایجاد تشنج و برهم زدن ثبات منطقه و همچنین جلوگیری از موج بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه از برنامه‌های آمریکا و دیگر قدرت‌های استکباری است.
 
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و دریای عمان تامین کننده امنیت انرژی در این منطقه هستند و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و ثبات به دنبال ایجاد امنیت پایدار در منطقه است.
 
سرلشکر صفوی خاطر‌نشان کرد: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث ایجاد ناامنی در منطقه خلیج فارس شود حضور شناورها و ناوگان‌های بیگانه و دشمنان فرا‌منطقه‌ای است.
 
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان سخنانش گفت: امیدواریم کشورهای جنوبی خلیج فارس و جمهوری اسلامی ایران ثبات و امنیت در این منطقه مهم را با همکاری و همگرایی منطقه‌ای تضمین کرده و خودشان بتوانند امنیت این منطقه مهم جهان را به وجود بیاورند.
 
سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه نیزدر این مراسم اظهار داشت: نیروهای مسلح استان بوشهر با اقتدار در آمادگی کامل بوده و جهت دفاع از ایران اسلامی هماهنگ، همدل و همیار همدیگر هستند.
 
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار