لرستان؛

اعتبار2 میلیارد ریالی آموزش های فنی و حرفه ای کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : 2 میلیارد و 185 میلیون ریال اعتبار در راستای آموزش های فنی و حرفه ای مددجویان این نهاد در هفت ماه گذشته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منتظری گفت: در راستای ارایه آموزش های فنی و حرفه ای چها هزار و824 مددجو تحت پوشش قرار گرفته است .

وی گفت : در این راستا در هفت ماه گذشته امسال مددجویان تحت پوشش با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 182 میلیون ریال از آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف بهره مند شدند.

وی افزود: توانمند سازی مددجویان کمیته امداد از طریق آموزش های فنی وحرفه ای، اعطای تسهیلات طرح های اشتغال برخی از وظایف این نهاد حمایتی بوده که در راستای انجام این وظایف اقدامات موثری در استان اجرایی شده است.

وی گفت :به همین منظور این افراد در دوره های مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه و حرفه آموزی مهارت های لازم را فرا گرفتند.

منتظری با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، فرزند مددجو تحت حمایت از این آموزش ها بهره مند می شوند، افزود: از تعداد کل مددجویان شرکت کننده در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در استان لرستان در این مدت سه هزار و 533 نفر زن و یک هزا و 291نفر مرد بودند.

وی گفت : ارتقای آگاهی های فنی وحرفه ای مددجویان ، مهارت آموزی دانش آموزان دوره دبیرستان در راستای آموزش های فنی و حرفه ای ، مهارت آموزی فرزندان مددجو بازمانده از تحصیل و ترک از تحصیل از اهداف این آموزش ها است.

در حال حاضر 72 هزار و795 خانوار لرستانی و 164 هزار و 510 مستمری بگیر تحت پوشش این نهاد قرار دارد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.