باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد/

تحرکات رسانه‌های منتسب به عارف برای انتخابات مجلس

اصلاح‌طلبان مدعی هستند که سهمشان از رسانه‌های کشور محدود است اما اخیراً اتفاقات دیگری افتاده که این ادعا را رد می‌کند.

میدان‌داری رسانه‌های عارف برای انتخابات مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی است روزنامه الکترونیکی "امید ایرانیان" وابسته به محمدرضا عارف در فضای حزبی و رسانه‌ای کشور ظهور و بروز پیدا کرده است؛ البته این دومین رسانه رسمی منتسب به رئیس بنیاد امید ایرانیان بعد از پایگاه خبری "امیدنامه" است.

هر چند علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر عارف که مدیرمسئول پایگاه خبری امیدنامه و همچنین سردبیر روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان است در مصاحبه‌ای گفته که عارف مسئولیت حقوقی در روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان ندارد ولی شناسنامه این روزنامه نشان می‌دهد فرزند عارف یعنی "حمیدرضا عارف" صاحب امتیاز آن است.

خامسیان پیشتر در مصاحبه‌ای  گفته بود روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان، ارگان بنیاد امید ایرانیان محسوب نمی‌شود و بیشتر  تحلیل‌محور است.

شمارگان منتشر شده از این روزنامه، نشان می‌دهد که حجم مطالب فرهنگی و  اقتصادی بیش از مطالب حوزه سیاسی است هر چند مطالب مربوط به مواضع انتخاباتی عارف در این رسانه نمود برجسته ای دارد.

شایان ذکر است، در ایام انتخابات ریاست جمهوری 92 هم روزنامه "بهار"  و پایگاه خبری "امیدنامه" مواضع انتخاباتی عارف را پوشش می‌دادند.

با این رویه رسانه ای، به نظر می‌رسد تیم عارف با استفاده از تجربه برخی روزنامه نگاران قدیمی اصلاح طلب همچون خامسیان تلاش دارد تا نبض انتخابات مجلس را در دست بگیرد و وی را پیروز میدان انتخابات اسفندماه معرفی کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار