خانلری: طرح مشکلات اقلیت دینی با هدف ضربه سیاسی به ایران صورت می‎گیرد.

نماینده اقلیت دینی در مجلس گفت: طرح مشکلات اقلیت‌های دینی ایران با هدف ضربه سیاسی به کشورمان است و بحث حقوق بشری در آن مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، کارن خانلری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران که با موضوع اقلیت‌های دینی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: این نشست با هدف نشان دادن اتحاد میان ادیان مختلف ایران تشکیل شده است و در آن قصد داریم پاسخی کوبنده به کشورهایی بدهیم که با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست درباره اقلیت‌های دینی ایران سعی می‌کنند به اهداف سیاسی خود برسند.

وی افزود: ما با توجه به مصالح و منافع ملی کشورمان این حرکت را نادرست می‌دانیم و با روشنگری این موضوع با مقاصد سیاسی این مستکبران مقابله می‌کنیم.

خانلری خاطرنشان کرد: مطرح کردن مشکلات اقلیت‌های دینی ایران در خارج از کشور، با هدف ضربه سیاسی به کشورمان است و بحث حقوق بشری در آن مطرح نیست.

لازم به ذکر است این نشست با هماهنگی شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و با حضور نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی و رهبران دینی برای تشریح وضعیت اقلیت‌های دینی ایران برگزار گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارامنه ، کمیسیون ، دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار