ژنرال صهیونیستی اذعان داشت؛

ایرانی ها به سرعت در حال پیشرفت در حوزه سایبری هستند

رییس شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی (امان) در یک نشست تاکید کرد: اسراییل و ایران امروز در حال جنگ تکنولوژیک هستند و ایران به سرعت در حال پیشرفت است.

ایرانی ها به سرعت در حال پیشرفت در حوزیه سایبری هستندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرتسی هلوی ژنرال صهیونیستی با کم ارزش خواندن برخی ارزیابی های امنیتی در این نشست گفت: اگر از من سئوال شود، آیا ایران و اسراییل در ده سال آینده وارد جنگ خواهند شد، در پاسخی غافلگیر کننده و شگفت آور خواهم گفت که ما الان هم در حال جنگ هستیم.

هلوی که سخنانش در یک نشست خصوصی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر شده، تاکید کرد: پیشرفت های علمی و تکنولوژیک ایران، اسراییل را با خطر جدی و بسیار نزدیک مواجه کرده است.


این روزنامه صهیونیستی نوشته است که رییس شعبه اطلاعات ارتش صهیونیستی به گزارش های امنیتی از اوضاع کنونی و تهدیدهایی که اسراییل با آنها مواجه است ، نپرداخت و تنها به اشاره ای گذار بسنده کرد.

وی افزود: البته جنگ کنونی ما با ایران که بسیار مهم است یک جنگ تکنولوژیک است، مهندسان ما و مهندسان ایرانی امروز در حال جنگ هستند و این جنگ در آینده از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد. 

این ژنرال صهیونیست با ابراز نگرانی از این که « ایرانی ها درصدد هستند در این جنگ تکنولوژیک اسراییل را شکست دهند»، گفت: مبنای نبرد تکنولوژیک بین اسراییل و ایران، امنیت و اطلاعات ، ادوات و وسایل جنگ و قدرت نظامی هریک از دو طرف است. 

هلوی با ارائه یک ارزیابی بدبینانه از این جنگ تکنولوژیک، گفت: ما اکنون بر ایرانی ها نسبتا برتری داریم اما آنها به سرعت در حال پیشرفت و رسیدن به ما هستند.

وی افزود: تعداد دانشگاه ها و دانشجویان در ایران بعداز انقلاب 20 برابر شده اما تعداد دانشگاه ها و دانشجویان ما تنها سه و نیم برابر افزایش یافته است.

رییس شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی در بخش دیگری از این سخنرانی خود به افزایش نگرانی از عملیات های جوانان فداکار فلسطینی با سلاح های سرد و انتشار فیلم های آن در شبکه های اجتماعی، گفت: اگر این عملیات ها و انتشار فیلم های آنها در سال 1948 اتفاق می افتاد ما هرگز موفق به ایجاد رژیم جعلی اسراییل نمی شدیم.

وی جنگ آینده را بسیار سخت تر و شدیدتر خواند و گفت که امروز مانند ده و یا بیست سال گذشته قادر به گسترش و حفاظت از منابع اطلاعات به دلیل تغییرات سریع در تکنولوژی و فناوری ها نیستیم.

هلوی افزود: زمان تحلیل و بررسی اطلاعات با توجه به سرعت در تغییرات فناوری ها و تکنولوژِی، بسیار اندک و کم است.

براساس این گزارش، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که بخش حمایت از اطلاعات شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی به همه افسران و سربازان دستور داده است، مراقب تلاش طرف هایی معین باشند که درصدد هستند از آنها به نفع آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) استفاده کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: ایرنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
یه سری چیزا باید زمان بخوره تا ثابت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
من خودم بشخصه هروقت یه جا رو گفتند ضعیف هستیم درصدد برآمدم که تقویتش کنم وهرجا روکه شنیدم قوی هستیم ولش کردم خیالم راحت شد وبه کار دیگه ای فکرکردم جالا مشت نمونه خروار اینارو اون اسراییلی چه راست بگه چه دروغ داره به مردم خودش وتصمیم سازها واتاقهای فکرشون هشدار میده وبیدار باش وبه ما ودوستانمون خوشخیالی وخواب باش ماباید نهضت علمی عام وخاص رو ادامه بدیم واز خواب رفتن مردم در ورطه بیخیالی وبیتفاوتی جلوگیزی کنیم ومطمئن باشیم که تا هنگامی که رود خروشان تولید علم وجهادومردانگی باقی باشد ما امنیت داریم وگرنه فقط باخداست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
و شما هم به خود افتخار میکنید که آخ جون ما تو سایبری پیشرفت کردیم؟نه برادر نه خواهر اونا این دروغ هار و میگن تا از ما یه غول ترسناک بسازن بعد بگن ببین به ما حمله سایبری شد کی کرد؟ ایران ببین فلان جا بخاطر نفوذ سایبری ایرانیا از کار افتاد چه کنیم با این ایران قوی با این ایران پیشرفته با این غول الکیی که ساختیم آها همون تراژدیی که توی عراق و افغانستان کردن اونجا سلاح شیمیایی اینجا بمب اتم و قدرت سایبری
آب در هاونگ اونا نریزین خبرنگارین مثلا برین تحقیق کنین ببین اینا چی میگن اینا الکی یه حرفیو نمیزنن اینا گفتن شبه باز باید توش شک کرد