ثریا قاسمی و مریم سعادت از «پدر آن دیگری» می‌گویند

ثریا قاسمی و مریم سعادت «پدر آن دیگری» را فیلمی شرافتمند می‌دانند.

حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «پدر آن دیگری» فیلمی است که چند روزی اکران عمومی آن آغاز شده است و مردم استقبال نسبتا خوبی از این فیلم داشته‌اند این فیلم به کارگردانی یدالله صمدی، بازیگرانی نظیر حسین یاری، هنگامه قاضیانی، اکبر عبدی، ثریا قاسمی و مریم سعادت در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در  مورد این فیلم با ثریا قاسمی و مریم سعادت دو تن از بازیگران «پدر آن دیگری» به صحبت نشسته‌ایم.

مریم سعادت در مورد نقش خود در فیلم «پدر آن دیگری» بیان کرد: من نقش زنی را که در یک خانواده سنتی پرورش یافته و هم اکنون نیز در آن زندگی می‌کند را برعهده دارم، مشابه این نقش را همواره در جامعه می‌بینیم، در واقع این نقش، بازگو کننده شخصیت زنی اسیت که تندی‌ها و حسادت‌های خاص خود را دارد اما در نهایت از حق دفاع می‌کند. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه تیم سازنده این فیلم از افراد پشت دوربین تا بازیگران بر این بودند تا اثر خوبی روی سینما برود و مردم با دیدن این فیلم و در کنار لذت بردن از آن به مسائل اجتماعی پیرامون خود نیز بیاندیشند.

وی در انتها در مورد آخرین کار خود گفت: هم اکنون در تئاتر و در کار آقای دکتر رفیعی با نام «خاطرات و کابوس‌هایی یک جامه‌دار» ایفای نقش می‌کنم که مربوط به داستان کشته‌ شدن امیرکبیر در آن زمان است.

ثریا قاسمی یکی دیگر از بازیگران فیلم «پدر آن دیگری» در مورد این فیلم گفت: این فیلم بسیار شرافتمند و لطیف ساخته شد و تمام عوامل دست به دست هم دادند تا فیلم با آبرویی روی پرده سینما برود، در این کار یدالله صمدی که فرد بسیار با شعور و دلسوزی است برای این کار زحمات زیادی کشید و تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر این کار انجام داد.

وی همچنین در مورد نقش خود در این فیلم گفت: دوست دارم مردم، این نقش را ببینند و در مورد آن قضاوت کنند، این قضاوت برای من اهمیت دارد.

قاسمی در مورد آخرین کارش نیز گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار