محاصره یک روستا در کرانه باختری بدست صهیونیست ها

نظامیان صهیونیستی یک روستا در در حومه رام الله را محاصره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، در پی حوادث روز یکشنبه نظامیان صهیونیستی یک روستا در حومه رام الله را محاصره کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حال پیگیری حملات خود در روستای زاید در حومه رام الله است. این حملات پس از حادثه ای نزدیک یک شهرک یهودی نشین صورت گرفت که به گفته ارتش این رژیم دو مرد که لباس یهودیان تندرو را به تن داشتند یک راننده صهیوینستی را پس از خروج از خودرویش با چاقو مورد حمله قرار دادند. 

جوانان فلسطینی خودروی این فرد را هدف پرتاب سنگ قرار داده بودند. این دو نفر توانستند از صحنه فرار کنند و مرد صهیونیستی که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دنبال این دو نفر است و نظامیان صهیونیستی این روستا را محاصره کرده اند. 

پیش از این نیز در حادثه ای در این روستا یک شهرک نشین یهودی یک مرد فلسطینی را هدف گلوله قرار داده بود. این فرد به رغم اینکه پنج بار هدف گلوله قرار گرفت در وضعی با ثبات به سر می برد. مسئولان این روستا اعلام کردند فردی که هدف گلوله قرار گرفت به هیچ وجه در حوادث اخیر حضور نداشت. این حادثه نشان می دهد که شرایط چقدر حساس است.

این در حالی است که تلاش های دیپلماتیک برای آرام کردن اوضاع ادامه دارد. با این حال آنچه از طرفهای فلسطینی و صهیونیستی می شنویم بی اعتمادی است و شرایط همچنان پرتنش است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار