کشته شدن 66 افسر سعودی در حمله موشکی یمن

حمله موشکی یمن به پابگاه خمیسِ عربستان 66 کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل یاشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاتحاد پرس، شصت و شش افسر و دو فرمانده عالی رتبه بر اثر اصابت موشک بالستیک ارتش و کمیته های مردمی یمن به بزرگترین و مهم ترین پایگاه هوایی ارتش سعودی در منطقه خمیس مشیط در استان عسیر عربستان کشته شدند. علاوه بر آن، 26 فروند جنگنده اف-16 و بالگردهای آپاچی ساخت آمریکا نیز منهدم شد.

برخی منابع اعلام کردند موشکی که ارتش یمن دیروز به پایگاه خمیس مشیط در استان عسیر عربستان شلیک کرد با دقت بسیار بالا به هدفش اصابت و به این پایگاه خسارات بسیار زیادی وارد کرده است و انفجارها به مدت هشت ساعت پس از اصابت موشک به پایگاه خالد بن عبد العزیز ادامه داشت و ستونهای آتش و دود به برخاسته بود.

این منابع گفتند خسارات اولیه سعودی در عملیات ارتش یمن نشان می دهد که این حمله به انهدام هفده فروند جنگنده اف 16 و نه فروند بالگرد آپاچی و انهدام دو سکوی پرتاب موشک و یک انبار بسیار بزرگ تسلیحات شامل مهمات متنوع منجر شده است.

این منابع گفتند 66 افسر با رتبه های مختلف کشته و 299 افسر نیز زخمی شدند. 83 نفر نیز که در این پایگاه کار می کردند کشته شدند. دو فرمانده ارشد نیز به هلاکت رسیدند که تا این لحظه درباره هویت آنان گزارشی منتشر نشده است.
 
ارتش یمن بامداد دیروز موشک بالستیک از نوع اسکاد خود را شلیک کرد که ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته های مردمی یمن تصاویر آن را منتشر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
فعلا حکام نادان عربستان شدند بازی دست آمریکا و انگلیس !
یمن یک موشک شلیک می کند در بیابانهای عربستان می افتد اما کد خدا از فرصت استفاده می کند و با یک موشک قسمت زیادی از تسلیحات و هواپیماهای چند میلیارد دلاری عربستان را نابود می کند تا مجبور شود دوباره از آمریکا تسلیحات خریداری کند!
Germany
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
این همه فقط بایه موشک؟؟ روسیه صدتا بمب میریزه 33 نفر میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
دستشان درد نکند تورا خدا چند مشک به خانواده السعود بزنید
آخرین اخبار