اصفهان؛

بازدید 6 هزاردانش آموز از نمایشگاه گل و گیاه

از زمان آغاز به کار بیستمین جشنواره گل و گیاه تاکنون 6 هزاردانش آموز به صورت رایگان از نمایشگاه گل و گیاه بازدید کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر بازارهای روز سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداری اصفهان اظهار داشت: به دانش آموزانی که از طریق مدرسه برای بازدید از این نمایشگاه هدایت شدند، گل ، کتابچه های آموزش مشاغل خانگی و ماهی اهدا شده است.

خاکی خاطرنشان کرد: در بيستمين جشنواره علاوه بر گل و گياه تزييني، گل و گياه آپارتماني، انواع ادوات گل و گياه ، ماهي‌هاي تزييني و مشاغل خانگی به نمايش درآمده است.

مدیر بازارهای روز سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداری اصفهان در ادامه افزود: در كنار جشنواره گل و گياه نمايشگاه مشاغل خانگي با هدف كمك به زنان شاغل سرپرست خانوار با فعاليت 50 نفر در زمينه هاي مختلف از جمله چرم دوزي، خياطي، زيور آلات ، سراميك و غيره برگزار شده است.

وي در خصوص ماهي‌هاي زينتي نیز بیان داشت: ماهي‌هاي زينتي در ابتدا كار خود را با پنج توليد كننده آغاز كرد، اما در حال حاضر تعداد آن ها به 15 نفر رسيده است .

خاکی یاداور شد بیستمین نمایشگاه گل و گیاه و ماهیان زینتی و مشاغل خانگی تا 24 مهرماه سالجاری از ساعت 8 صبح تا 21 شب در محل بازار مرکزی گل و گیاه واقع در خیابان همدانیان برای بازدید علاقمندان دایر می باشد



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.