نبود امنیت مالی دلیل کم کاری خانم بازیگر

مرضیه صدرایی هنرمند رادیو و تلویزیون از دلایل کم کاری خود گفت.

مرضیه صدرایی هنرمند رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلایل کم‌کاری خود، اظهار داشت: مسائل مالی و نبود سرانجامی مشخص برای برخی آثار از مهم‌ترین دلایل کم‌کاری من است.

زمانی که برای مجموعه «سیگنال» به کارگردانی مظلومی دعوت به کار شدم، قرار بود این مجموعه از شبکه سه سیما پخش شود، اما حالا سر از نمایش خانگی درآورده است.

وی ادامه داد: این دومین همکاری من با مظلومی است و از همکاری با او راضی هستم اما پخش «سیگنال» از شبکه نمایش خانگی مرا ناراحت کرده است.

صدرایی با اشاره به اینکه فعالیت در رادیو را از سال 1379 آغاز کرده است، گفت: من از سال 1379 فعالیتم را در رادیو آغاز کردم و در بخش دوبله مشغول به کار شدم. در حال حاضر تولیدات رادیویی نیز کم شده است. برای من فرفی نمی‌کند که در رادیو فعالیت کنم یا تلویزیون، اما نداشتن امنیت مالی مرا خانه‌نشین کرده است.

بازیگر مجموعه «مهمانان ویژه» در مورد تأثیر تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگران، عنوان کرد: تحصیلات من در زمینه تئاتر است و فکر می‌کنم برای بازیگر داشتن تحصیلات مهم است. مطالعه و آموزش می‌تواند ابزاری برای ورود به این عرصه باشد اما متأسفانه در حال حاضر رابطه جای ضابطه را گرفته است و از کسانی که به صورت حرفه‌ای بازیگری را آموخته‌اند، استفاده نمی‌شود.

وی در خصوص نقش‌آفرینی خود در آثار طنز بیان کرد: به نقش‌آفرینی در آثار طنز علاقه بیشتری دارم اما توانایی بازیگری نقش‌های جدی در تئاتر را نیز دارم. متأسفانه یکی از مشکلات بازیگران این است که هر گاه در ژانر خاصی مثل طنز به خوبی ایفای نقش می‌کنند، پیشنهادهای بعدی هم که برای بازیگری به آن‌ها داده می‌شود در همان ژانر است.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری، مطرح کرد: باید به این حیطه با عشق و علاقه نگاه کرد و نباید فقط برای شهرت، پول و ... وارد این عرصه شد. علاقه‌مندان بازیگری باید صبور باشند و با پشتکار، مطالعه و آموزش برای موفقیت در این حیطه تلاش کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار