احمد بحر: صهيونيست‌ها از قيام مردم فلسطين وحشت زده هستند

معاون شورای قانونگذاری فلسطین بر وحشت رژیم صهیونیستی از قیام ملت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، "احمد بحر،" معاون شورای قانونگذاری فلسطین اعلام کرد تدابیری که ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی اتخاذ کرده است، نشان می دهد نظامیان این رژیم وحشت زده هستند.

وی در ادامه افزود: "ملت فلسطین امروز علیه اشغالگران متحد شده است و هرگز برای آزادسازی بیت المقدس از دست صهیونیست ها، عقب نشینی نمی کند.  صهیونیستها به زنان فلسطینی در کرانه باختری حمله می کنند. ما از جهان عرب می خواهیم برای یاری رساندن به مردم بیت المقدس به پاخیزند. صهیونیست ها به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هستند و دفاع ما از مقدساتمان را تروریسم می خوانند. ما در غزه بر لزوم متحد شدن فلسطینی ها برای یاری رساندن به مسجد الاقصی و بیت المقدس تاکید می کنیم."

بحر در ادامه خاطر نشان کرد: " بیت المقدس می تواند امت های عربی و اسلامی را متحد کند. بیت المقدس متعلق به ماست. صهیونیستها باید از سرزمین ما خارج شوند و به کشورهای خود بازگردند. ما جان خود، کودکان، زنان و فرزندانمان را فدای دفاع از مسجد الاقصی خواهیم کرد. آمریکای ظالم دفاع از بیت المقدس را تروریسم می داند. آیا شهرک سازی، قتل و سوزاندن کودکان و قتل زنان تروریسم نیست؟"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار