بروجردی از «من سین» می‌گوید

«من سین» عنوان کتابی است که اعظم بروجردی این روزها به نگارش آن می‌پردازد.

اعظم بروجردی،‌ نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کتاب در دست نگارش خود با عنوان «من سین» اظهار کرد: کتابم با عنوان «من سین» مراحل ویراستاری خود را طی می‌کند. این کتاب را با موضوع جهان‌شناسی و هستی‌شناسانه به رشته تحریر درآوردم.

وی افزود: در کتاب «من سین» داستان دو زمین‌شناس مطرح می‌شود که کار می‌کنند و به دنبال بقایایی از آثار گذشتگان می‌گردند تا راهگشای آن‌ها در حل سؤالات آن‌ها باشد. در این بین به موجودی برمی‌خورند و به مطالعه پیرامون آن می‌پردازند.

این نویسنده پیرامون شخصیت اصلی داستان «من سین» بیان کرد: شخصیت اصلی داستان «من سین» را می‌توان موجودی دانست که زمین‌شناسان در مراحل اکتشاف خود به آن برخورد می‌کنند آن موجود یک سری استخوان است. این موجود پس از بردن استخوان‌ها توسط زمین‌شناسان به دنبال ماهیت اصلی خود می‌گردد.

بروجردی ادامه داد: موجود داستان «من سین» که تا قبل از بردن استخوان‌ها توسط زمین‌شناسان با استخوان‌ها احاطه شده بود، پس از رفتن آن‌ها، به دنبال ماهیت اصلی خود می‌گردد و به دنبال هویت اصلی خود در گذشته است. در واقع این شخصیت یک مرحله خودشناسی را طی می‌کند و به مشاهده خویشتن خویش می‌پردازد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار