عرب عامری: هیچ تیمی حاضر نبود با فوتسال بانوان ایران مسابقه دهد

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تنها سه اردوی برون مرزی داشتیم، چون هیچ تیمی حاضر نبود با ما مسابقه دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عرب عامری که به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کل تیم اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا در مراسم تقدیر امروز چهارشنبه شرکت کرده بود، در بخشی از صحبت‌های خود گزارشی از روند آماده‌سازی این تیم به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.
 
وی در بخشی از این گزارش یادآور شد: تیم ملی فوتسال بانوان از یک‌ونیم سال پیش به صورت مداوم در اردوی آماده‌سازی بوده است. طی این مدت ۲۵ اردو برگزار کردیم که البته تنها ۳ مرحله آن به صورت برون مرزی برگزار شد.
 
عامری تاکید کرد: تیم ملی فوتسال بانوان، اردوهای برون مرزی کمی داشت چون هیچ تیمی حاضر به مسابقه با ما نبود و به همین دلیل بیشتر اردوهای خود را به صورت داخلی پیگیری کردیم.
 
نایب رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال با یادآوری حضور ۸ تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و قرار داشتن ایران در گروه اول این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ۵ بازی برگزار کردیم تا این که قهرمان شدیم، در پایان هر بازی این بازیکنان ما بودند که عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه آمار کمترین گل خورده و بیشترین گل زده نیز به ترتیب با ۳ گل خورده و ۲۱ گل زده به تیم ایران اختصاص پیدا کرد.
 
وی همچنین یادآور شد: در بخش فوتسال بانوان ۱۴ تیم در قالب رقابت‌های لیگ برتر فعالیت دارند، اما ما در رقابت‌های دسته یک، دسته دو و دسته سه کشور نیز فعالیت داریم. در این دسته‌ها به ترتیب ۲۴، ۱۸ و ۴۷ تیم حضور دارند.
 
سرپرست کل تیم اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر این که قهرمانی تیم ایران در آسیا نتیجه کار ۷-۸ ساله بود، از باشگاه‌هایی که بدون هیچ چشم‌داشتی لیگ بانوان را مورد حمایت خود قرار دادند، تشکر و قدردانی کرد.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار