ابراز همدردی مقامات آمریکایی و اروپایی با قربانیان حادثه منا

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، نخست وزیر انگلیس، رئیس پارلمان و شورای اروپا با حادثه دیدگان و خانواده های قربانیان حادثه منا ابراز همدردی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حادثه منا در مکه مکرمه که طبق آخرین گزارش ها تا کنون بیش از 2500 کشته و زخمی برجا گذاشته است، پایگاه اینترنتی ای بی سی نیوز گزارش داد:«ند پرایس» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: آمریکا عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده صدها زائر حج کشته شده و زخمی در حادثه غم انگیز زیرپاماندن زائران در منا ابراز می کند.

پرایس گفت: یاد ما با آنها و بیش از دو میلیون نفر از کسانی است که در مراسم حج امسال شرکت کردند. همانطور که مسلمانان سراسر جهان عید قربان را جشن می گیرند ما نیز در غم از دست دادن این زائران با ایمان به شما ملحق می شویم.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس نیز روز پنجشنبه در پیامی در صفحه توییتر خود با حادثه دیدگان و خانواده های قربانیان حادثه منا در مراسم حج ابراز همدردی کرد.

همچنین «مارتین شولز» رئیس پارلمان اروپایی روز پنجشنبه در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: فکر و ذهن من با خانواده ها و دوستان قربانیان حادثه حج است و برای زخمی ها آرزوی سلامتی دارم.

«دونالد توسک» رئیس شورای اروپا نیز در پیامی در صفحه توییتر خود در پی حادثه کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مسلمانان در حادثه منا در مراسم حج در مکه با حادثه دیدگان ابراز همدردی کرد و این حادثه را غم انگیز توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
یکی باید خود این اشغالا رو جمع کنه که ملیون ملیون ادم میکشند ال سعود هم یکی از همیناست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر ال سعود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۴
کاش یکی به ریس جمهور ما هم خبر می داد.
آخرین اخبار