اردبیل؛

تبدیل وضعیت بیش از 4 هزار حق التدریس فنی و حرفه ای کشور

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۸۷۶ نفر ظرفیت برای تبدیل وضعیت مربیان از حق‌التدریس به پیمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی فروزش در برگزاری جلسه مصاحبه تخصصی تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل افزود: در حال حاضر نیروهای انسانی در 3 دسته پیمانی، قراردادی و حق‌التدریس در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به فعالیت مشغول هستند.

وی افزود: 4 هزار و 876 نفر ظرفیت برای تبدیل وضعیت مربیان از حق‌التدریس به پیمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وجود دارد که سهم استان اردبیل از این تعداد 201 نفر بوده و با انجام مصاحبه تخصصی و مراحل لازم تلاش و جدیت بر این است تا وضعیت فعالیت آنها مشخص شود.

فروزش تصریح کرد: آزمون در 2 بخش انجام می‌شود که بخش کتبی تخصصی آن برگزار شده و در بخش مصاحبه نیز افراد باید دارای شرایط خاص اعم از بومی بودن و داشتن مدرک تحصیلی مرتبط باشند و هر یک سال سابقه تدریس برای داوطلبان به عنوان امتیاز محسوب می‌شود.

وی گفت: براساس زمان‌بندی صورت گرفته، بعداز انجام مصاحبه‌ها و پس از گذراندن مراحل اداری و گزینش تا بهمن‌ماه امسال احکام پذیرفته‌شدگان صادر شده و تبدیل وضعیت آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.