شهادت 20 نفر در درگیری‌های مرکز یمن

در حمله جنگنده‌های ائتلاف عربی به صنعا، دست‌کم 20 نفر شهید شدند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل خبرگزاری  فرانسه، جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی روز چهارشنبه صنعا -- پایتخت یمن -- را هدف حملات شدید قرار دادند. در این درگیری ها دست‌کم 20 نفر از نیروهای انصارالله شهید شدند.

شاهدان اظهار داشتند جنگنده‌های ائتلاف عربی صبح امروز (چهارشنبه) پایگاه هوایی "الدیلمی" نزدیک فرودگاه بین المللی صنعا و مقر فرمانده ستاد مشترک در پایتخت را بمباران کردند. به گفته شاهدان، دیشب نیز فرماندهی نیروهای ویژه و مواضع نیروهای انصارالله و متحدانشان- نظامیان وفادار به "علی عبدالله صالح" رئیس جمهور سابق یمن- در جنوب و شمال صنعا بمباران شد.

این حملات در شرایطی است که نیروهای هوادار "عبد ربه منصور هادی" -- رئیس جمهور فراری یمن -- و نیروهای ائتلاف عربی، عملیات زمینی خود را در استان همجوار "مأرب" با گلوله باران مواضع حوثی‌ها (انصارالله) و متحدانشان به منظور پیشروی به سمت صنعا ادامه می دهند.

علاوه بر این، ژنرال "صالح محمد الجعیملانی" از فرماندهان نیروهای وفادار به رئیس جمهور فراری در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد در درگیری‌هایی که در "مکیراس" -- منطقه‌ای در بیضاء در مرکز یمن -- بین نیروهای وفادار به منصور هادی و انصارالله روی داد، 20 نفر از نیروهای انصارالله کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار