رژیم صهیونیستی به ایجاد جنگ مذهبی در جهان متهم شد

سازمان آزادی بخش فلسطین رژیم صهیونیستی را به راه انداختن جنگ مذهبی در جهان متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ "حنان عشراوی،" عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، در بیانیه‌ای از جامعه بین المللی، جهان عرب و جهان اسلام خواست به مسئولیت خود عمل کنند و برای پایان دادن به حملات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی بر ضد مسجد الاقصی، مقدسات دینی و مردم بیگناه بیت المقدس فورا وارد عمل شوند.
 
عشراوی از جامعه بین المللی توقف تلاشهای رژیم صهیونیستی را برای راه انداختن جنگ دینی در جهان با هدف ایجاد هرج و مرج، بی‌ثباتی، خشونت و تندروی بیشتر خواستار شد. 

وی در این بیانیه افزود : رژیم صهیونیستی با نقض حرمت مقدسات دینی، با آتش بازی می‌کند و حمله به مسجد الاقصی و تلاش برای تقسیمات زمانی و مکانی با توسل به زور در چارچوب تکمیل طرح یهودی سازی و الحاق مسجد الاقصی و اطراف آن به این طرح صورت می‌گیرد. 

از سوی دیگر وزارت امور خارجه فلسطین نیز اقدامات رژیم صهیونیستی را در مسجد الاقصی محکوم کرد. 
وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای آورد: این اقدام تل‌آویو و سیاستهای سرکوبگرانه بر ضد قدس، شهروندان و مقدسات را محکوم می کنیم. این اقدامات به روشنی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی برای حمله به مسجد الاقصی برنامه ریزی، نظارت و از اقدامات افراطی بر ضد آن حمایت مالی و نظامی می‌کند.
 
وزارت خارجه فلسطین همچنین حمله نیروهای اشغالگر را به خبرنگاران برای جلوگیری از ادامه پوشش عملیات حمله به مسجد الاقصی محکوم کرد. 
این وزارتخانه از  شورای امنیت سازمان ملل عمل به مسئولیت خود را در خصوص این حمله که امنیت و صلح را نه تنها در فلسطین بلکه در کل منطقه و جهان تهدید می‌کند، خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار