دیپلمات‌های ارشد صهیونیست: برای ما ایران از داعش خطرناک‌تر است!

مقامات صهیونیست معتقدند گروه تروریستی داعش از طالبان قدرتمندتر است؛ اما ایران خطرناک‌ترین تهدید علیه این رژیم است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی خبری- تحلیلی دبکافایل، وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی، نوشت: مقامات اسرائیلی معتقدند داعش از طالبان قدرتمندتر است، اما ایران در راس فهرست تهدیدات قرار دارد.

دبکافایل نوشت دو دیپلمات ارشد اسرائیلی خطاب به گروهی از روزنامه نگاران ترکیه در بیت المقدس که روزنامه حریت ترکیه نیز روز شنبه به آن پرداخت گفتند: اتفاق نظر در میان مقامات اسرائیلی این است که ایران - حزب الله در راس فهرست تهدیدات است و پس از آنها حماس و در رده سوم نیز داعش جا می گیرند.

آن‌ها افزودند: جنگجویان داعش در مرزهای اسرائیل، در شبه جزیره سینا و در ارتفاعات جولان هستند. آنها در عرض یک سال ناپدید نخواهند شد‌ «به ویژه برای اینکه این گروه ریشه های سیاسی دارد و ائتلاف تحت رهبری آمریکا هیچ راهبردی علیه این گروه ندارد.»

این دو دیپلمات با اشاره به بی میلی اسرائیل برای گشودن جبهه ای جدید علیه داعش مدعی شدند :«اسرائیل قصد ندارد به خاورمیانه شکل بدهد.» آنها همچنین گفتند «اولویت‌های کشورهای خلیج (فارس) مرتب در حال تغییر بوده است.»

یکی از این دیپلمات‌ها گفت: هرچند داعش اکنون از لحاظ نظامی از طالبان قویتر است، «ایران مشکل بزرگتری محسوب می شود که سه لایه دارد: پروژه هسته ای نظامی، حمایت گسترده از تروریسم و تاثیر آن بر ثبات منطقه».

وی  با اشاره به نفوذ ایران در منطقه گفت :«تحت این شرایط، تهدیدات ناشی از یک سازمان تروریستی مانند داعش و یک کشور بزرگ مانند ایران از دید ما قابل مقایسه نیستند. ایران در مقایسه با داعش تهدید بزرگتری است.»

 این دیپلمات صهیونیستی همچنین گفت توافق هسته ای امتیازات زیادی را نصیب طرف ایرانی کرده است، بی آنکه تهران را ملزم کند در ازای آنها چیز زیادی بدهد.

این مقامات صهیونیست گفتند راهبرد منطقه‌ای ایران عامل کلیدی دیگری است که باید عادی سازی روابط میان ترکیه و اسرائیل را تشویق و تسهیل کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۲:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
داعش واسراییل فرقی باهم ندارن،سگ زرد برادر شغاله،هردو کودک کش وخونخوار، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه ای نیست که درصف دشمنان ملت ایران به چشم بیاد، ما بایک اشاره میتونیم از روی کره زمین محو شون کنیم، پس دهانشونو ببندن یا ما میبندیمش
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۸:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خوب معلومه باید خطر ناکتر از داعش باشه.چون خودشون داعشو درس کردن!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۸:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خوب معلومه باید خطر ناکتر از داعش باشه.چون خودشون داعشو درس کردن!!!
Saudi Arabia
صدیق
۱۶:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
فکر کنم صهیونیستها شبها هم دارن خواب ایران رو میبینن!خسته نشدید از این همه حرف زدن! آخه اگه کسی گوش شنیدن داشت که تا حالا میشنید!
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۴:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این خره الآن فهمیده این موضوع رو خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۳:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
همه میداننداینهاابزارساختگی آمریکاوخودتان است
Germany
امیرحسین
۱۳:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
از دیپلمات هاشون میخام لطفا خفه شن :|
آخرین اخبار