اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در مرزهای اتریش برای مبارزه با قاچاقچیان انسان

وزیر کشور اتریش از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در مرزهای شرق این کشور برای مبارزه با قاچاقچیان انسان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه اتریش امروز در سخنانی اعلام کرد کشورش اقدامات شدید امنیتی را در مرزهای شرقی برای مبارزه با قاچاقچیان انسان اتخاذ کرده است.

"یوهانا میکل لایتنر" تصریح کرد: "نظارت هایی را برای دوره زمانی غیر معینی در تمامی گذرگاه های مرزی مهم در شرق کشور اجرا خواهیم کرد. تمامی خودروهایی که ممکن است افراد قاچاق شده در آن پنهان شوند بازرسی خواهند شد."

وزیر کشور اتریش همچنین از لزوم ایجاد مراکزی برای پناه دادن به شمار روز افزون مهاجران سخن گفت. وی همچنین اعلام کرد با کشورهای همسایه درباره بحران پناهندگان هماهنگی خواهیم کرد. وی افزود: هدف نخست ما نجات پناهندگان است. ما قاچاقچیان انسان را در هرمکانی مورد پیگرد قرار خواهیم داد.

از سوی دیگر، مجارستان امروز نماینده سفارت فرانسه در بوداپست را در پی انتقادات روز گذشته لوران فابیوس به وزارت خارجه فرا خواند. لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه روز گذشته از مجارستان برای ایجاد حصار به منظور مقابله با مهاجران غیر قانونی انتقاد کرده بود.
"پیتر سیگارتو،" وزیر خارجه مجارستان در بیانیه ای با اعلام این خبر گفت: سخنان فابیوس نمی تواند بدون پاسخ باقی بماند و به همین دلیل نماینده سافرت فرانسه به وزارت خارجه احضار شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار