نگرانی مردم از لغو برخی مصوبات

حاجی‌دلیگانی: تغییر دولت‌ها نباید به معنای عدم اجرای مصوبات قبلی باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تغییر دولت‌ها نباید به معنای عدم اجرای مصوبات قبلی باشد زیرا قول‌ها براساس جایگاه حقوقی‌ به مردم داده می‌شود.

حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مدیریت کارهای اجرایی در کشور  بسیار سخت است، اظهار کرد: دولت ظاهرا در مدیریت انسجام کافی را نداشته که بر همین اساس از هر سو برای مردم مشکلاتی پدید آمده است.

نماینده شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه هر دولتی در کشور مشی مدیریتی خاص خود را دارد، تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده در دولت‌های نهم، دهم و یا یازدهم به معنای تصمیم‌گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و نباید مصوبات در هر دوره را اختصاصا برای مصرف در آن دولت بدانیم.

وی در ادامه افزود: اشخاص در پست‌های متفاوت دولتی جابجا می‌شوند اما قول‌های آنها به مردم براساس جایگاه حقوقی‌شان داده شده که باید به طور مستمر فرایند خود را در کشور طی کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه برخی وزارتخانه‌های دولت یازدهم در یک راستا و هدف حرکت نمی‌کنند، گفت: تقریبا هر ماه یکبار شاهد وقوع مشکلی از سوی دولت برای مردم هستیم که نگرانی‌هایی را در برخی اقشار جامعه بوجود آورده است.

نماینده شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: برای مثال می‌توان به نوع ابلاغ بیمه تکمیلی ایثارگران از سوی دولت اشاره کرد که طی چند روز گذشته التهابی را در قشر عظیم و ایثارگر جامعه بوجود آورده است و یا ابطال دفترچه‌های بیمه اقشار ضعیف مانند رانندگان شخصی و فعالان صنایع دستی که از حدود 2 ماه پیش تمدید نمی‌شود.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: مردم اکنون نسبت به اجرای مصوبه‌های دولت قبلی تردید دارند، لذا دولت باید منسجم‌تر و با یک مدیریت قوی‌تر مسائل را پیگری کرده تا در افکار عمومی اعتمادسازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار