منصوریان: بازی ایران و استرالیا را تکرار خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در بازی برگشت با تلاش بازیکنانم خاطره بازی ایران و استرالیا را برای مردم تکرار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی رضا منصوریان در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل الاهلی امارات گفت: دست دست تک تک حامیان نفت نقابل الهلی را می بوسم. هوادران در این بازی من را سورپرایز کردند و بهترین هدیه برای بازیکنان نفت بودند. وی افزود :در تمام 90 دقیقه استرس داشتم بازیکنان الاهلی روی سادگی بازیکنانم به گل برسند و دیدیی بی تجربگی بازیکنان کار دستمان داد.
 
وی ادامه داد: الاهلی هوشمندانه عمل کرد وبه خوبی از موقعیت های خود استفاده نمود.اگر ما به مساوی هم میرسیدیم باید در بازی برگشت گل میزدیم .اکنون باید روی بازی در دبی تمرکز کرده و با یاد دادن برخی امور به بازیکنان جوان و رفع نقاط ضعف نتیجه را برگردانیم.
 
وی در ارتباط با وقت تلف کردن بازیکنان الاهلی بیان کرد: اعتراصی به این مورد ندارم .همچنین باخت را گردن داور نمی اندازم.به هر حال باید نتیجه بازی برگشت را به خطر مردم ایران به سود نفت تغییر دهیم.من عضو تیم 98 هستم و می خواهم خاطره آن بازی را تکرار کنم.
 
منصوریان گفت :بازیکنان جدید برای هماهنگی با تیم نیاز به هماهنگی دارند.از تمام ان ها راضی هستم.ما به 5 ،6 ماه آینده فکر میکنیم و حتم بدانید نفت دوباره اوج می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
تاببینیم
آخرین اخبار