دو زن مراکشی با انتشار ویروس ایدز از داعش انتقام گرفتند

دو قربانی برده‌داری جنسی داعش توانستند انتقام سختی از اعضای این گروه تروریستی بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک؛ تروریست‌های داعش در عراق و سوریه مورد حملات گسترده از سوی نیروهای ارتش این دو کشور قرار گرفته‌اند، علاوه بر آن ائتلاف آمریکایی نیز به حملات هوایی علیه مواضع این گروه ادامه می‌دهد؛ اما داعش با دردسر جدیدی مواجه شده که خود مسئول به وجود آمدن آن است.

دو زن مراکشی آلوده به ویروس ایدز که برده جنسی تروریست‌های داعش بودند موجب شدند دست‌کم 16 داعشی به این ویروس کشنده مبتلا شوند. این اتفاق در استان دیرالزور سوریه رخ داد و سران داعش را به شدت نگران کرد. پس از آزمایش بر روی تروریست‌هایی که این دو زن مراکشی را خریداری کرده بودند تا از آنها بهره‌برداری جنسی کنند، مشخص شد 16 داعشی به ویروس "اچ آی وی" آلوده شده‌اند. این افراد هم‌اکنون در قرنطینه به سر می‌برند و قرار است در عملیات انتحاری از آنها استفاده شود.

سران داعش که از رواج بی‌بندوباری جنسی میان اعضای این گروه به خوبی آگاه هستند، نگرانند بیماری‌های مقاربتی در میان اعضا شیوع پیدا کند. آنها باید در شیوه برده‌داری جنسی تغییرات اساسی بوجود آورند. در قدم اول از همه اعضای داعش خواسته شده است حتما آزمایش ایدز بدهند. 

دو زن مراکشی که با گسترش ویروس ایدز از تروریست‌های داعش انتقام سختی گرفته‌اند، به ترکیه فرار کردند زیرا اجرای حکم اعدام برای آنها از سوی داعش قطعی بود. 

اوایل سال میلادی جاری یک تروریست داعشی با ملیت اندونزیایی پس از آنکه زن ایزدی را مورد تجاوز جنسی قرار داد به ویروس ایدز مبتلا شد. او که از این موضوع اطلاع نداشت در یکی از بیمارستان‌های داعش خون اهدا کرد و موجب شد ویروس "اچ آی وی" به دیگر اعضای داعش نیز انتقال یابد. این تروریست آلوده به ایدز در استان حصکه به دست هم‌کیشان خود اعدام شد. پزشک عربستانی که خبر ابتلای این تروریست به ایدز را منتشر و او را عامل شیوع معرفی کرده بود نیز اعدام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
متاسفم ، فردا همین داعشی ها ویروس رو به زنان گروگان ایزدی و کرد و شیعه عراقی منتقل می کنن، عجب انتقامی! از کی انتقام گرفتن؟ کاش برن انتحار کنن ، اینا اتفاقا تا روز آخر انتحار هم نمی کنن و روزی ده ها نفر و مبتلا می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
زرشک!!!!!مثل این که این دو تا زن 16 نفر به نیروهای انتحاری اضافه کردند!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
چرته.به این سرعت که آلودگی به hiv تو آزمایش نشون نمیده!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
به قول جناب خان خندوانه اخیییی
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
به قول جناب خان خندوانه اخیییی
India
مهمان
۱۴:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
مگه میشه؟ مگه داریم؟
Greece
شاهد
۱۰:۱۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
به خوبي مشخص است كه قانون بدتر از قانون جنگل بر داعشي هاي تروريست وهابي - سلفي و زندگي بسيار وحشيانه تر از زندگي حيواني بر آنها حكمفرماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
تروریست های وهابی، سلفی و صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
آفرین بهشون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
اینو میگن : داعشی بازیافتی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
فقط خدا نکنه به ذهن این حرومزاده ها بزنه که بخوان این ویروس رو بین مردم پخش کنن
آخرین اخبار