افضلی فرد: بخشی از پرونده فساد به قوه قضاییه مربوط می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید تمهیداتی فراهم کند که موضوع تبانی در فوتبال ادامه پیدا نکند.

افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: ما به وزارت ورزش و جوانان توصیه کردیم که جلوی پیشرویی فساد در فوتبال را بگیرد تا این روند نامبارک ادامه پیدا نکند.

 افضلی فرد در ادامه عنوان کرد: موضوعاتی همانند توصیه به داوران به ما گزارش شده است و این موضوعات را مورد بررسی قرار دادیم .

وی در مورد اظهارات کفاشیان نسبت به نبود فساد در فوتبال گفت: همه در وجود فساد در فوتبال اتفاق نظر دارند اما این موضوع شدت وضعیت دارد کفاشیان هم فساد در فوتبال را تایید کرده است.

 سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس  شورای اسلامی در خصوص گفته‌های کفاشیان که 188 سفر خارجی نرفته است تصریح کرد: مستنداتی در این خصوص آوردند و ما در حال بررسی این مستندات هستیم به هر حال ما دوست نداریم حقی از شخصی ضایع شود.

 افضلی فرد تصریح کرد: تبانی در همه حوزه‌ها از جمله مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و رسانه‌ها وجود دارد همچنین برخی از رسانه‌ها در تبانی در فوتبال دخیل بودند که تذکرات  لازم به آنها صورت گرفته است.

 وی تصریح کرد: بخشی از گزارش پرونده فساد در فوتبال بار حقوقی دارد که آن را به قوه قضائیه تحویل دادیم در حال حاضر منتظر پاسخ قوه قضائیه در این خصوص هستیم.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: گزارش پرونده فساد در فوتبال طی روزهای اخیر به هیات رئیسه مجلس داده می‌شود تا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار