حسینی: زمان جام باشگاه‌های آسیا مناسب نیست

کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران معتقد است به دلیل همزمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و رقابت‌های ملی ، زمان خوبی برای این مسابقات در نظر گرفته نشده است.

حسینی: زمان برگزاری جام باشگاه‌های آسیا مناسب نیستامیر حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتیجه تیم والیبال پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: با توجه به مدت زمان کم تمرینات و عدم هماهنگی که بین بازیکنان وجود داشت نتیجه ای که کسب شد چندان هم بد نبود.

وی با بیان این مطلب که تیم‌های ایرانی همیشه برای قهرمانی به جام باشگاه‌های آسیا می‌روند، افزود: تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم با عنوان قهرمانی به ایران بارگردیم اما متاسفانه در نیمه نهایی به حریف سختی برخورد کردیم. دوست داشتیم هشتمین قهرمانی پیکان را جشن بگیریم اما نشد.

حسینی به دیدار تیم پیکان در مرحله نیمه نهایی مقابل العربی قطر اشاره کرد و گفت: تصور ما این بود که تیم قطری به عنوان تیم اول گروهش بالا می‌آید و ما در فینال به این تیم برخورد می‌کنیم. اما دوم شدن این تیم تمام معادلات ما را برهم زد و در باید در نیمه نهایی با آین تیم دیدار می‌کردیم.

کاپیتان تیم پیکان ضمن سخت توصیف کردن دیدار با العربی قطر ، خاطرنشان کرد: این تیم از بازیکنان خوبی بهره‌مند بود. آن‌ها سه بازیکن برزیلی و یک بازیکن کوبایی داشتند. پاسورشان هم بازیکنی آفریقایی بود که عملکرد بسیار خوبی داشت و هوشمندانه کار می‌کرد.

وی اضافه کرد: البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که پیکان در این دیدار با بدشانسی هم روبه رو شد و سطح قضاوت هم چندان خوب نبود. به هر حال قصد ندارم آن شکست را توجیه کنم و باید پذیرفت تیم پیکان هماهنگی خوبی برای حضور در این مسابقات نداشت.

بازیکن تیم پیکان تهران در پاسخ به این سوال که مشغله بالای پیمان اکبری و هدایت همزمان چند تیم چقدر در ناکامی پیکان موثر بود، گفت: به نظر من عدم حضور بازیکنان و عدم تمرینات طولانی بیشتر در این نتیجه تاثیر داشت. اگر پیمان اکبری هم هدایت تیم ب را برعهده نداشت درصد زیادی از بازیکنان پیکان در آن تیم بودند و نمی‌توانستند درتمرینات پیکان حاضر باشند.

حسینی افزود: از طرفی بازیکنان ملی‌پوش پیکان که در تیم بزرگسالان بودند هم به پیکان داده نشدند و در واقع تیم ما ناقص راهی چین تایپه شد.
 
ملی‌پوش سابق  والیبال کشورمان با اشاره به این که مشکل عدم حضور ملی پوشان همراه با تیم‌های باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های آسیا در دو سه سال اخیر وجود داشته است، گفت: به اعتقاد من باید یک فکر اساسی برای این مشکل اتخاذ شود. بهترین راه تغییر در زمان برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیاست.

پاسور تیم پیکان ادامه داد: محمدرضا داورزنی با توجه به جایگاهی که در کنفدراسیون والیبال آسیا دارد می‌تواند پیشنهاد تغییر در زمان برگزاری مسابقات را بدهد  تا این رقابت‌ها در زمان اوج مسابقات ملی برگزار نشود و به دلیل تداخل زمانی این مشکلات پیش نیاید. بهتر است تیم‌ها با ترکیب اصلی خود به مسابقات قهرمانی آسیا بروند.

حسینی درباره تیم فصل آینده خود و این که در پیکان باقی خواهد ماند یاخیر گفت: هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام. باید پیشنهاداتم را بررسی کنم و بعد تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.