فيليپين سومين قرباني پيكان

تيم واليبال پيكان در سومين در دور مقدماتي مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا برابر سيگنال فيليپين قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال پیکان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا به مصاف نماینده فیلیپین رفت و همانند دو مسابقه قبلی خود برابر القادسیه کویت و ارتش کره جنوبی سه بر صفر به پیروزی رسید.

تيم پيكان در اين ديدار با تركيب اميرحسيني، رضا صفايي، حمزه زريني، مجتبي قلي زاد، سعيد مصطفي وند، مسعود غلامي و علي حسيني وارد ميدان شد و در ست سوم امير حسيني و حمزه زريني جاي خود را به فرهاد سال افزون و عليرضا نصر اصفهاني دادند.

رضا صفایی با کسب 20 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. پوریا فیاضی و مصطفی شریفات در دو مسابقه قبلی پیکان برابر القادسیه کویت و ارتش کره جنوبی به ترتیب با 20 و 23 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدارهای تیم پیکان برابر حریفان بودند.

قضاوت اين ديدار بر عهده داوراني از چين تايپه و عمان بود که به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

شاگردان اكبري در دور دوم با بايك موتور چين و پالودار قزاقستان و ارتش كره همگروه هستند كه با توجه به پيروزي برابر نماینده كره جنوبی در دور مقدماتي ، فقط با نماینده کشورهای چين و قزاقستان ديدار خواهند كرد.

تيم واليبال پيكان فردا ساعت ١٣ به وقت محلي برابر تيم دوم گروه D ( بايك موتور چين يا پالودار فزاقستان) به ميدان خواهد رفت.


انتها پیام
برچسب ها: فیلیپین ، پیکان ، آسیا ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.