حمایت نمایندگان سابق دمکرات آمریکا از موضع شومر در توافق ایران

شماری از نمایندگان سابق دمکرات آمریکا در نامه ای سرگشاده از موضع سناتور دمکرات آمریکا در مخالفت با توافق هسته ای ایران حمایت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شماری از نمایندگان سابق دمکرات و برخی از نهادهای مرتبط با بنگاه های صهیونیستی در آمریکا از موضع «چاک شومر» سناتور دمکرات در خصوص مخالفتش با توافق هسته ای ایران حمایت کردند. 

این نمایندگان اعلام کردند: به عنوان دوستان و همکاران سابق چاک و نظر به هوشیاری وی برای بررسی کامل و دقیق حقایق، هرگونه دیدگاه درباره اینکه نظر وی را چیزی غیر از دیدگاه متفکرانه و از صمیم قلب بداند، بی معنی و بی اساس می دانیم. 

سناتور های سابق «ایوان بای»، «مارک بیگیچ»، «ماری لندریو» و «جو لیبرمن» در کنار «گری اکرمن»، «شلی برکلی» ، «دنیس کاردوزا» و «پیتر دوش»، اعضای سابق مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه خود، از موضع شومر حمایت کردند.

نمایندگان نامه سرگشاده خود را به شورای مشاوران «شهروندان علیه ایران عاری از هسته ای» که با توافق هسته ای مخالف و با ایپک نیز مرتبط است ، تحویل دادند. 

نمایندگان سابق کنگره آمریکا در نامه خود همچنین آورده اند: افراد منطقی می توانند تفاوت ایجاد کنند و این کار را می کنند. 

شومر ، سناتور ایالت دمکرات تنها سناتور دمکراتی است که تا کنون با وجود لابی گری های گسترده دولت آمریکا، در جمع بندی مذاکرات هسته ای با ایران، با اوباما مخالفت کرده است.
رئیس جمهور آمریکا نیازمند سی و چهار رای از سوی دمکرات هاست تا بتواند توافق را حفظ و قدرت احتمالی وتو را در صورت مخالفت کنگره داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار