محمد علان، اولین قربانی قانون تغذیه اجباری در زندان رژیم صهیونیستی

قرار است مقامات رژیم صهیونیستی به زودی قانون تغذیه اجباری را در خصوص اعتصاب کنندگان فلسطینی به اجرا گذارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وای نت نیوز، وکیل محمد علان – زندانی فلسطینی – اعلام کرد موکل وی نخستین زندانی اعتصاب کننده فلسطینی خواهد بود که قانون تغذیه اجباری در خصوص وی اجرا می شود. رژیم صهیونیستی ماه گذشته قانون تغذیه اجباری اعتصاب کنندگان فلسطینی را تصویب کرد. 

کمیسیون بین المللی صلیب سرخ روز جمعه هشدار داد در صورت اجرای قانون تغذیه اجباری در خصوص محمد علان که 55 روز در اعتصاب غذا بوده است، وی خواهد مرد. قانون تغذیه اجباری، تصمیمی خطرناک علیه بازداشت شدگان فلسطینی است و زندگی آنها را در معرض خطر قرار می دهد.

جمیل خطیب – وکیل محمد علان – اظهار داشت مقامات رژیم صهیونیستی به وی اطلاع دادند قانون تغذیه اجباری را در خصوص موکل وی اجرا خواهند کرد. جمیل خطیب نیز این موضوع را با محمد علان در میان گذاشته است؛ اما وی همچنان قصد ادامه اعتصاب غذا دارد. 
وکیل محدا علان در ادامه گفت موکل وی تحت مراقبت های ویژه قرار دارد، چرا که بدن وی توانایی جذب مایعات را ندارد. 

بازداشت شدگان فلسطینی معمولا در اعتراض به  شرایط بد زندان های رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذا دست می زنند.  

رژیم اشغالگر قدس 30 ژوئیه (8 مرداد) قانون تغذیه اجباری اعتصاب کنندگان فلسطینی را تصویب کرد. این قانون با اعتراض گسترده ای از سوی گروه های حقوق بشری و پزشکان مواجه شد.
مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند از آنجایی که اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی امنیت این رژیم را تهدید می کند، اقدام به تصویب این قانون کرده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار