مشهد؛

راه موفقیت اتصال به ائمه اطهار (ع)

وقتی انسان‌ها به ائمه اطهار (ع) وصل شوند و از آنها برای رفع مشکلات‌شان کمک بخواهند و همیشه موفق هستند

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت ‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در جمع خواهران بسیجی فعال کشوردر تالار دارالهدایه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه بسیاری از انسان‌ها خود را به درستی نمی‌ شناسند گفت: بسیاری از مردم آنقدر به نفسانیات حیوانی خویش توجه کرده‌اند که حتی وقتی به زیارت حرم امام رضا (ع) می‌آیند هدف خود از آمدن به زیارت را نمی‌ دانند.

صدیقی با بیان اینکه در عصر حاضر بیشتر مردم خود را درگیر مشکلات زندگی کرده‌اند و نمی‌دانند که ائمه (ع) دارای ولایت مطلقه حکمیه الهی هستند، افزود:وقتی انسان‌ها به ائمه اطهار (ع) وصل شوند و از آنها برای رفع مشکلات‌شان کمک بخواهند و همیشه موفق هستند.

امام جمعه موقت تهران، حضرت صاحب ‌الزمان (عج) را سلطان عصر برشمردند و تاکید کردند: برای آنکه همواره حاجت‌ های خود را از خدا بگیرید به وجود مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) که سایه خداوند در زمین است وصل شوید.

امام جمعه موقت تهران گفت:‌ توجه به آسیب‌های درونی انسان اولویت اول برای خودشناسی است.

طرح آموزشی تربیتی شهید چمران ویژه خواهران دانشجوی بسیجی فعال سراسر کشور از دیروز در مشهد آغاز شده است. در این دوره 7 روزه مباحث تربیتی، بصیرتی،مهارتی و تشکیلاتی مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد. 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.