موتورسواران، طلا فروش وکیل آباد را به قتل رساندند/ پلیس در یک قدمی دستگیری قاتلان قرار دارد

عصر روز گذشته راکبان آپاچی سوار دست به جتایتی هولناک زدند و در مقابل چشمان حیرت زده مردم گذری در بولوار وکیل آباد با تیراندازی به سمت راننده یک 206 مشکی منجر به قتل مرد 55 ساله شدند.

موتورسواران، طلا فروش وکیل آباد را قتل رساندند/ پلیس در یک قدمی دستگیری قاتلان قرار دارد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حوالی ساعت 16 امروز هنگام عبور از بولوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی ترافیکی بسار سنگین توجه ام را جلب کرد .

هر چه جلو تر میرفتیم ترافیک سنگین تر می شد. به زحمت  با موتور سیکلت از لابه لای خودرو ها  به عبور کردم و به ابتدای خیابان  وکیل آباد شماره 8 رسیدم که ناگهان مقابلم نواری زرد رنگ که بر روی آن نوشته بود به صحنه جرم وارد نشوید مواجه شدم .

موتور سیکلت ام را پارک کردم و پس از معرفی خودم به ماموران انتظامی و با ارائه کارت خبرنگاری توانستم وارد محل حادثه بشوم . تا چشم کار میکرد زمین پر از خرده  شیشه ماشین  بود و مردم حیرت زده ای که از درون وسیله نقلیه یا ازبالای پل عابر پیاده  نظاره گر حادثه ای هولناک بودند . 

کمی آن طرف تر یک دستگاه خودرو سواری 206 مشکی رنگ با جدول برخورد و شیشه های سمت شاگرد و راننده  وسیله نقلیه فرو ریخته بود.

تا چشم کار می کرد، ماموران پلیس بودند که بر روی بدنه  برخی از خودرو های آنان نوشته شده بود اکیپ ویژه صحنه جرم و پلیس آگاهی و بازپرس ویژه دادگستری .

جلوتر که میروم منظره ای هولناکتر مقابلم نمایان میشود .جسم بی جان  مردی با محاسن تراشیده و سن و سالی حدود 50سال غرق در خون است و ماموران دارند از انگشتان وی اثر برداری میکنند .  برخی از حاضران می گویند ، دو راکب موتور سوار با تیر اندازی به سمت راننده خودروی 206 مشکی، او را به قتل رساندند و ضمن به سرقت بردن مقدار نا مشخصی طلا که در کیف سامسونتی در صندوق عقب خودرو سواری بوده متواری شدند.

سرهنگ شهسوارپور ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ضمن تأیید این خبر ،  با بیان اینکه هنوز علت و هدف قاتلان از این اقدام مشخص نشده است، گفت: خودروی 206 پس از تیراندازی به گاردریلهای حاشیه بولوار وکیل آباد برخورد کرده و در مشاهدات اولیه مشخص شد اصابت گلوله عامل فوت راننده بوده است.

وی با بیان اینکه این حادثه بین وکیل آباد 6 و 8 رخ داد، گفت: بنا به دستور مقام قضایی، تحقیقات ویژه پلیس برای دستگیری مجرمان آغاز شده است.

بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد هم پس از بازدید از محل وقوع حادثه به خبرنگار ما گفت: مقتول که به شغل طلاسازی اشتغال داشته ، در حال انتقال طلاجات  به بازار بوده  که مورد اصابت دو گلوله اسلحه ماکاروف 2 سارقان مسلح که سوار بر یک موتور سیکلت آپاچی بوده اند قرار گرفت و به قتل رسیده است .

حسینی با بیان اینکه گلوله ها پس از شلیک به پهلو و پای مقتول اصابت کرده است ،  افزود: ضاربان پس از شلیک تیر با پیاده شدن از موتورسیکلت ، طلاها را که در یک کیف دستی در صندوق عقب خودرو قرار داشت، به سرقت بردند.

وی ادامه داد: سرنخهای خوبی از این سرقت مسلحانه به دست آمده و یک نفرمظنون نیز در این زمینه بازداشت شده است.

او خاطرنشان ساخت، امیدواریم بزودی عامل یا عاملان این جنایت هولناک دستیگر و به سزای اعمال خویش برسند .

در حال ترک محل حادثه هستم که خودرو حمل جنازه  وارد محل حادثه میشود تا جسم بی جان مرد طلا ساز را که منزل اش در فاصله یک هزار متری محل حادثه واقع شده است را برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کند .

گزارش از محسن رحیمی عنبران

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ث
۰۸:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
ایران امن ترین کشور جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
بیکاری و اعتیاد باعث افزایش جرم شده
آخرین اخبار