ساری؛

آموزش 60هزارنفری درقالب طرح یاوران ولایت

60هزارنفر درقالب طرح یاوران ولایت در کشورآموزش دیدند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قائم مقام سازمان بسیج دانش آموزی کشوردرآمل گفت: اكنون 2 سال است كه طرح ولايت را مبنای كار خود قرار داديم و امسال از هر دبيرستان به سه نفر برای قبول مسئوليت كارهای بسيج در مدارس پيشگامان آموزش می‌دهيم که مجموعا در سطح كشور 60 هزار نفر آموزش می‌بينند.

قاسم حبیب‌زاده با بیان اینکه بسیج دانش آموزی تشکلی کنار تشکل های دیگر برای همکاری با امور تربیتی است، افزود: از ابتدای انقلاب حدود ۳۶ هزار دانش آموز با نثار جان خود بسیاری از زیرساخت های پیشرفت این کشور را فراهم کردند و اکنون نوبت ۱۲میلیون نفر دانش آموز است تا با استفاده از این فرصت ها قله های پیشرفت را فتح کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش آموزی طبق رسالت خود در هر حوزه‌ای که لازم باشد کار و فعالیت انجام می‌دهد، گفت: بسیج دانش آموزی در عرصه سازندگی مناطق محروم، اردو های جهادی و فعالیت های فرهنگی، علمی و ورزشی در حال فعالیت است.

قائم مقام سازمان بسیج دانش آموزی کشور با تاکید بر اینکه باید در مدارس نیروهای آموزش دیده، کار بسیج را برعهده بگیرند، تصریح کرد: در این طرح قرار است هر سال به تعداد دانش آموزان آموزش دیده بیافزاییم یعنی سال آینده ۵ نفر و ۵ سال آینده، ده نفر از هر مدرسه آموزش ببینند و به این ترتیب یک تیم آموزش دیده در دبیرستان کار بسیج را به عهده می‌گیرد.

حبیب زاده افزود: این آموزش ها در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، حلقه صالحین، بصیرت افزایی، حوزه ورزش و در حوزه ساماندهی کارهای بسیج است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: آموزش ، قالب ، طرح ، یاوران ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.