تذکر تقی پور به وزارت خارجه:

اولویت تنظیم روابط خارجی با کشورهای دوست و همکار است

عضو شورای شهر گفت: وزارت خارجه باید در تنظیم روابط جدید ایران با کشورهای مورد نظر مبنای احترام را مد نظر قرار دهد و کشورهایی که در تهدید و کارشکنی نقش عمده و اصلی داشته‌اند باید در انتهای صف بایستند و اولویت تنظیم روابط خارجی با کشورهای دوست و همکار است.

فیروزگرانی// حافظه تاریخی ملت ایران پاک شدنی نیست/ کشورهای تاثیر گذار در تهدید و کارشکنی در انتهای صف بایستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا تقی پور عضو شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با ارائه تذکری به وزارت خارجه اظهار کرد: تذکر امروز من به وزارت خارجه در دوره جدید تنظیم روابط جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها است.

وی با اشاره به اهمیت تنظیم روابط با کشورهای مورد نظر، افزود: مبنای احترام در تنظیم روابط با کشورها باید مدنظر قرار بگیرد، چرا که حافظه ملت ایران هیچگاه از تهدید‌ها و کارشکنی‌های مختلفی که این کشورها در مقابل ایران داشته‌اند، پاک نمی‌شود و مسئولان امر و سیاست‌ خارجه باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

تقی پور با اشاره به پرونده خون‌های آلوده تاکید کرد: حافظه تاریخی ملت ایران پاک شدنی نیست و باید در تنظیم روابط دو جانبه کارشکنی‌ها را مد نظر قرار دهیم و پرونده مهمی از جمله پرونده خون‌های آلوده را مخطومه تلقی نکنیم.

تقی پور اضافه کرد: در حال حاضر که دنیا در مقابل خواسته‌های به حق جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده است، باید توجه کنیم که کشورهایی که در کارشکنی‌ها و تهدید‌ها نقش عمده‌ای داشته‌اند، در انتهای صف مراوده با ایران بایستند و کشورهای دوست و همکار را که در دوران سخت تحریم همکاری با ایران را فراموش نکرده‌اند، در اولویت تنظیم روابط خارجی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار